וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל חדרה: ממן חוזר, גם טאפוקו צפוי לפתוח

אלישע לוי יערוך שינויים בהרכב, מלול ישולב בהדרגה. מרמנטיני צפוי לשוב להרכב האורחת, קורצקי: "היה לנו פנצ'ר, צריך לתקן" (א', 19:00)

מחזור 8הסתיים31/10/2021
הפועל חיפה
  • תורג'מן (18)
  • סרדל (28)
  • אוזבולט (69)
0
    הפועל חדרה
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:2/ספורט1

    הפועל חיפה

    חנן ממן ישוב מחר (ראשון, 19:00) להרכב הפועל חיפה אחרי שנעדר מול ביתר ירושלים בגלל עונש הרחקה. ממן יחזור ל-11 על חשבונו של איתי בוגנים המורחק, שהחליף אותו במחזור הקודם בשל הרחקה. שינוי נוסף יהיה הצבתו בהרכב של קווין טאפוקו על חשבונו של גיא משפתי. טאפוקו חוזר מפציעה והפעם יפתח בהרכב. דור מלול צפוי להמשיך על הספסל בשל הרצון לשלב אותו בחזרה בהדרגה.

    "אסור לנו לתת להפסד בטדי להפוך לכדור שלג", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק הביתי מול הפועל חדרה. "פתחנו נהדר את העונה ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

    שחקן הפועל חיפה קווין טאפוקו. אדריאן הרבשטיין
    בהרכב על חשבון גיא משפתי. קווין טאפוקו/אדריאן הרבשטיין

    הפועל חדרה

    אחרי ההפסד הראשון שלה העונה (3:0 מול הפועל תל אביב) תצא הפועל חדרה מחר (ראשון, 19:00) למשחק מסקרן מול הפועל חיפה. המאמן מנחם קורצקי יחסר את הבלם עומר דנינו, שסובל מקרע בשריר התאומים וייעדר לפחות שלושה שבועות נוספים. גם אביאל בן חמו שהתאמן השבוע עם הקבוצה, עדיין לא כשיר לשחק. מי שאמור לחזור להרכב הוא החלוץ הברזילאי גוסטבו מרמנטיני שהתאושש מפציעה ואף נכנס כמחליף במחזור שעבר.

    "אנחנו מגיעים מבחינתנו אחרי משחק לא טוב מבחינת התוצאה נגד הפועל תל אביב, אז כן, המחשבה היא לא להיגרר לאחד נוסף", אמר המאמן קורצקי לקראת המשחק. "השחקנים מבינים את המשמעות של המשחק, יודעים שהיה לנו פנצ'ר מול הפועל תל אביב ושצריך לתקן מול הפועל חיפה. ניתחנו את ההפסד, היה לנו חצי ראשון טוב ובחצי השני זו הייתה נפילה מבחינתנו. אנחנו מסתכלים עכשיו על המשחק הבא וחושבים איך לתקן את התקלות במטרה לנצח את הפועל חיפה".

    על כך שמדובר בסוג של מפגש צמרת: "לשתי הקבוצות זה משחק חשוב ותוצאה טובה לאחת הקבוצות, תביא אותה למקום טוב. מה שקורה בהפועל חדרה וגם להפועל חיפה, זה לא מקרי. אלו שתי קבוצות טובות וחזקות שעוד ידברו חזק השנה, אבל אנחנו מבחינתנו רוצים לעשות את הניצחון הזה בשביל להתקדם קדימה".

    עוד בוואלה!

    שלמה שירזי בריאיון מיוחד: "אמרו עלי שאותי אפשר לעצור רק עם מכונת ירייה"

    לכתבה המלאה
    שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני. דני מרון
    יחזיר את חדרה למסלול הניצחונות? גוסטבו מרמנטיני/דני מרון

    טריוויה

    * הקבוצות נפגשו 10 פעמים בכל המסגרות מאז עלייתה של הפועל חדרה לליגת העל, והפועל חיפה עדיין לא ניצחה. היו שבעה ניצחונות לחדרה ושלוש תוצאות תיקו.

    * כך, הניצחון האחרון של הפועל חיפה על חדרה היה 1:2 באפריל 1992 בליגה הארצית, עם שער מכריע של זאהי ארמלי בדרך לעלייה של החיפאים.

    * הפועל חיפה ניצחה בחמישה מששת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת העל. יוצא הדופן: 0:0 מול מכבי נתניה במחזור הפתיחה.

    * הפועל חדרה ברצף של 10 משחקי חוץ ללא הפסד (שמונה ניצחונות, כולל רצף פעיל של שלושה, לצד שתי תוצאות תיקו), מאז ה-3:1 למכבי תל אביב לפני יותר משמונה חודשים.

    * חדרה היא היחידה פרט להפועל ירושלים שעדיין לא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפועל חיפה החמיצה את הפנדל הבודד שקיבלה, אחרי רצף של 20 בעיטות מדויקות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ניב שטייף
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 2330

    משחקי המחזור השמיני:

    שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
    שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)
    שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

    ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
    ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)

    שני, 20:15: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully