וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תופסים, עם הרבה נשמה: גרין ביי פאקרס ניצחה באריזונה

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 8:07

ראסול דגלאס חטף כדור לקייל מארי באנדזון, גרין ביי ניצחה 21:24 והנחילה לקרדינלס את הפסדם הראשון העונה, למרות חסרונו של דבאנטה אדאמס ותופס נוסף בגלל קורונה

זה לא היה אמור להיות המשחק של גרין ביי פאקרס. מוליכת ה-NFC צפון הגיעה לפיניקס כדי לפגוש את אריזונה הבלתי מנוצחת כשהיא חסרה שני תופסים שחלו בקורונה - אלן לזארד והכוכב דבאנטה פרימן. מצד שני, כשיש לך את ארון רוג'רס וגם משחק הגנה, זה יכול להספיק אפילו מול הקרדינלס הלוהטים. ראסול דגלאס חטף כדור שמסר קיילר מארי 12 שניות לסיום והבטיח לפאקרס ניצחון דרמטי 21:24. לגרין ביי היה זה ניצחון שביעי ברציפות וכעת מאזנן של שתי הקבוצות עומד על 1:7.

גרין ביי הכתיבה את הקצב ברוב שלבי המשחק ובדרייב הראשון ברבע הרביעי עלתה ל-14:24 מבטיח. כעבור ארבע דקות הגיעה התשובה של הקרדינלס, שצימקו ל-24:21 ומכאן זה היה משחק של עצבים ושינויי פוזיציה. 3:23 דקות לסיום הנדס מארי דרייב למופת, שהחל בקו היארד האחד שלו והגיע עד לחמישה יארדים מהאנדזון של הפאקרס. מארי מסר כדי לנצח, אך מצא את הידיים של דגלאס ולקינוח גם נפצע במהלך. הוא חתם משחק בינוני של 274 יארד ושני איבודים ללא טאצ'דאון, בעוד רוג'רס מסיים עם 184 יארד ושני טאצ'ים, שניהם לידיו של רנדל קוב הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully