וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון גברה גם על אטלנטה, 5 נקודות לדני אבדיה

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 6:21

הוויזארדס המשיכו את פתיחת העונה המבטיחה עם 111:122 על ההוקס, הישראלי סיים עם 5 ו-5 אבל סבל מערב קליעה מאכזב (1 מ-8 מהשדה). ביל הצטיין עם 27

וושינגטון וויזארדס מתאמנת לקראת המשחק נגד ברוקלין/אתר רשמי

וושינגטון המשיכה הלילה (בין חמישי לשישי) את פתיחת העונה המרשימה שלה תחת מאמנה החדש ווס אנסלד ג'וניור, כשגברה בבית 111:122 על אטלנטה ועלתה למאזן 1:4. עבור הווזיארדס זה ניצחון שני רצוף, ועוד במשחק בק-טו-בק, לילה אחרי לילה, ואחרי שאתמול עשו זאת בבוסטון, הם שוב מנצחים יריבה בכירה מהמזרח.

בראדלי ביל, מונטרזל הארל, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
זה ממשיך להיראות טוב. ביל והארל/GettyImages, G Fiume
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס מול אטלנטה. רויטרס
וזה עוד בלי דינווידי. ביל/רויטרס

וושינגטון שיחקה בלי ספנסר דינווידי, שקיבל מנוחה בגלל פציעה בברך, ונאלצה גם להסתדר בלי דניאל גאפורד - ובכל זאת נראתה מצוין, כשארבעה שחקני חמישייה שלה קולעים 20 נקודות ומעלה: בראדלי ביל חזר להוביל וסיים עם 27 נקודות (8 ריבאונדים, 8 אסיסטים, לראשנה העונה עם עם מעל 40 אחוז מהשדה), מונטרזל הארל היה מצוין משני צדי המגרש עם 25 נקודות (10 מ-16 מהשדה), 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קונטביוס קולדוול פול קלע 21 (5 מ-7 מהשלוש) וקייל קוזמה הוסיף 21 נקודות ו-8 כדורים חוזרים.

לדני אבדיה, לעומת זאת, לא היה משחק אותו הוא ירצה לזכור, למרות הניצחון. אבדיה סיים עם 5 נקודות ב-22 הדקות שלו, אבל עם 1 מ-8 מהשדה, כולל 1 מ-4 מהשלוש (2 מ-2 מהעונשין). הישראלי אומנם סיים גם עם 5 ריבאונדים, והוסיף אסיסט אחד (ושני איבודים), אבל נראה חסר ביטחון, ובמהלך המשחק החטיא שני לייאפים מקרוב, כולל החטאה של הטבעה קלה. אבדיה גם סיים עם המאזן הפלוס/מינוס הכי נמוך בקבוצה - 2+ בלבד - ואפשר היה להבחין בתסכול שלו מההחטאות.

דני אבדיה מול טריי יאנג, אטלנטה מול וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
צימקו, ונעצרו. יאנג מול אבדיה/GettyImages, G Fiume
ווס אנסלד ג'וניור, מאמו וושינגטון וויזארדס. רויטרס
יכול להיות מעודד. מאמן וושינגטון/רויטרס

עם זאת, מבחינת וושינגטון הדבר המרכזי הוא כמובן הניצחון, והמאזן הטוב. המארחים פתחו מצוין, הובילו 55:64 בהפסקה, וברבע השלישי הגדילו את הפער ל-20 נקודות. אטלטנה עוד צימקה את הפער ל-5 ברבע האחרון, אבל ביל ידע להתעלות ולסגור את הסיפור.

באטלנטה בלטו ג'ון קולינס (28 נקודות ב-14 מ-16 מהשדה, 12 ריבאונדים) וטריי יאנג (15 נקודות, 13 אסיסטים), ולמעשה ההוקס קלעו ב-55 אחוז מהשדה, אבל הרבו להחטיא מהשלוש ( מ-21, 28 אחוז) וירדן למאזן 2:3.

זו פתיחת עונה הכי טובה של הוויזארדס מאז עונת 14/15, וההמשחק הבא שלהם יהיה בבית מול בוסטון בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully