וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: רמת השרון נותרה בלתי מנוצחת, באר שבע שוב הפסידה

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 23:23

רם טורקניץ הוביל את הקבוצה מהשרון לניצחון 32:37 על דימונה, הקבוצה מבירת הנגב שוב הובכה והפעם כשנכנעה 35:26 ביתי למ.כ חולון. הפועל אשדוד ניצחה במוצקין

המחזור השישי בליגה הבכירה בכדוריד שהושלם הערב (חמישי) עם משחקיהן של הקבוצות שהשתתפו בסוף השבוע בגביעי אירופה: א.ס רמת השרון היא הקבוצה היחידה ללא הפסד, אחרי שגברה על מכבי דימונה 32:37 ועלתה למקום השני עם 9 נקודות, כמו הפועל ראשון לציון ונקודה פחות מהמוליכה מכבי ראשון לציון.

עוד הערב, מ.כ חולון טיילה בבירת הנגב עם 26:35 על מ.כ באר שבע, הקבוצה היחידה בליגה ללא נקודות. מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד ניצחה בקרית מוצקין 31:36.

א.ס רמת השרון - מכבי דימונה 32:37

המארחת שבה מעודדת בתחילת השבוע מהולנד, שם גברה בסיכום שני המשחקים על פנינגן והעפילה לסיבוב השלישי בגביע אירופה (תתמודד מול סקבדה משבדיה), וכעת המשיכה ברצף ההצלחות שלה בליגה המקומית, כאשר רם טורקניץ עם 9 שערים, דניאל שקלים עם 7 ויוסי אפו 6 הובילו אותה לניצחון (לרמה"ש מצפה עוד משחק השלמה מול הפועל אשדוד). דימונה, שהשיגה במחזור האחרון את נקודות הבכורה שלה בניצחון על הרצליה, רשמה הערב הפסד חמישי.

המפגש בין באר שבע לחולון. נבו קורטרן, אתר רשמי
הפתיחה הרועה ביותר של מ.כ באר שבע בליגת העל/אתר רשמי, נבו קורטרן

מ.כ באר שבע - מ.כ חולון 35:26

המארחת מבירת הנגב המשיכה בפתיחה הגרועה ביותר שלה בליגת העל ונותרה ללא ניצחון. חולון, שחזרה בתחילת השבוע מטורקיה שם הודחה מגביע אירופה מול בשיקטש, שבה חדה לליגה: הוליכה כבר במחצית 11:17, בזכות יכולת נהדרת של אורון ברגיל שעצר 3 פנדלים. חולון לא הורידה קצב במחצית השנייה ולה הרבו לכבוש לידור פסו שכבש 7 שערים וכן מילוש סאביץ', דיאן פראליצה ועמית ריינסברג שהבקיעו 6 כל אחד.

מכבי קרית מוצקין - הפועל אשדוד 36:31

מחזיקת גביע המדינה ניצחה ב"גושן" בתום משחק צמוד לאורך מרבית שלביו. אשדוד עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות (ומשחק חסר מול רמה"ש), וזאת לאחר ששבה ממשחקיה בסוף השבוע ברומניה, שם הודחה מגביע אירופה לאחר הפסדים לבאיה מארה המקומית. קרית מוצקין ספגה הפסד שני לאחר פתיחת עונה טובה שכללה גם שלושה ניצחונות ותיקו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully