וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר רשף זכתה במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 21 בגלישת רוח

הישג נהדר לגולשת הישראלית שהגיע במקום השלישי בגמר לגלשנים מדגם iQFoil, והייתה רחוקה נקודה אחת בלבד ממדליית הכסף. מקום שביעי לתום ראובני

יופי של הישג לגולשת הרוח שחר רשף, שזכתה הערב (חמישי) במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 21 בגלישת רוח בדגם האולימפי החדש, ה- iQFoil. אלופת ישראל הנוכחית, שסיימה את אליפות העולם האחרונה במקום החמישי, הציגה יכולת גבוהה, וסיימה את שלושת השיוטים במקומות 2, 5 ו-5 ועם 18 נקודות לחובתה, מרחק נקודה אחת בלבד מהגולשת הבריטית שזכתה במדליית הכסף.

אתמול העפילה רשף לגמר לאחר שסיימה ארבעה שיוטים במקום הראשון ואת רוב השיוטים באליפות בעשירייה הראשונה. רשף נכנסה לשיוט המדליות, אליו מתברגות רק שמונה הטובות בתחרות, מהמקום השלישי הכללי.

שחר רשף גולשת ישראלית. משה מנגן, אתר רשמי
הישג נהדר. רשף/אתר רשמי, משה מנגן

לאחר הזכייה אמרה רשף: "זו שנה מדהימה מבחינתי, עם פתיחה חזקה ומקום חמישי בעולם, אליפות ישראל בחודש שעבר ועכשיו מדליה באירופה. נתתי את המקסימום והייתי מילימטר מהכסף, אבל זה רק משאיר אותי רעבה לשנה הבאה. תודה גדולה לסתיו בויימל, המאמן שלי, למועדון מכמורת ולאיגוד השייט על הכל".

בגברים, תום ראובני סיים את האליפות במקום השביעי, עם שיוטים במקומות 8, 4, 7. נפילה בשיוט הראשון גרמה לכך שיסיים מאחור והקטינה משמעותית את סיכוייו להשיג מדליה.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר רשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully