וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן עמיאל פוטר מהפועל ירושלים, יותם הלפרין מונה למאמן זמני

ראשי הקבוצה נפגשו עם המאמן והודיעו לו על סיום דרכו בעקבות שלושת ההפסדים בליגת האלופות של פיב"א. המנהל המקצועי ידריך את הקבוצה עד שיימצא מחליף

שון קילפטריק בריאיון/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

אורן עמיאל שילם את מחיר הכישלון באירופה ופוטר מהפועל ירושלים. יממה לאחר ההפסד 76:65 לסטאל אוסטרוב ושעות ספורות לאחר חזרת הקבוצה מפולין, המאמן נועד עם ראשי המועדון והתבשר על סיום דרכו.

"הפועל ירושלים והמאמן אורן עמיאל הגיעו להבנות והסכמות הדדיות על סיום תפקידו של המאמן בקבוצה.
אנו מודים לאורן על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך", נמסר הערב (חמישי) מהמועדון, שגם הוסיף כי המנהל המקצועי יותם הלפרין יהיה המאמן הזמני של הקבוצה, עד אשר יוחתם מאמן ראשי חדש. עוזרי המאמן דונאלדאס קייריס וגוני יזרעאלי ימשיכו בתפקידם כרגיל.

אורן עמיאל, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ארבעה חודשים בלבד בתפקיד. עמיאל/ברני ארדוב

כזכור, גם בעונה שעברה נאלצה הפועל ירושלים לבצע שינוי על הקווים, תחילה כשעודד קטש עזב לפנאתינייקוס וכשלושה חודשים אחר כך הודיעה הקבוצה על פיטורי דאיניוס אדומייטיס.

עמיאל בן ה-49 מונה בחודש יוני האחרון למאמן הפועל ירושלים אחרי כשבע שנים בנימבורק הצ'כית, תחילה כעוזר מאמן ובארבע השנים שלאחר מכן כמאמנה הראשי. בירושלים הייתה זו הקדנציה השנייה שלו, אולם בעונת 2013/14 הוא שימש כעוזרו של בראד גרינברג וכעת קיבל את ההזדמנות להוביל את הקבוצה, אבל לצערו נפרד ממנה במהרה.

בקבוצה לא מתכוונים להסתפק בזעזוע על הקווים ובימים אלו כבר מחפשים סנטר זר שעשוי להחליף את ת'ון מייקר. ביום ראשון תארח ירושלים את הפועל חולון במסגרת ליגת העל ולמסגרת האירופית היא תשוב בעוד שבועיים בניסיון להשיג הכרטיס לטופ 16 למרות הסיכויים הקטנים בעקבות שלושת ההפסדים בליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully