וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-UFC חושף: "הייתי ניאו נאצי, עדיין מפנטז להרוג אדם"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 15:40

שון סטריקלנד בווידוי חולני: "הייתי הולך ברחוב עם סכין או עם אבן, מקווה להרוג מישהו. הפסקתי את הפנטזיה בזכות ה-UFC"

בראד קוקס לוחם MMA לשעבר תוקף הומלס/יוטיוב

לוחם ה-UFC שון סטריקלנד כבר הצהיר בעבר שהוא ישמח להרוג איש בזירה, וכעת הוא חושף עוד פרטים מהביוגרפיה האישית שלו, כולל עבר ניאו נאצי, שהפכו אותו לאדם הבעייתי שהוא. אחרי שגבר על אוריה הול בחודש אוגוסט, האמריקאי בן ה-30 אמר דברים קשים: "אם אתה פאקינג אוהב להכאיב לאנשים, אתה בענף הנכון. אין דבר שהייתי רוצה יותר מאשר להרוג מישהו בזירה.

"שום דבר לא הייתי רוצה יותר. זה היה הופך אותי לסופר-מאושר. הייתי גאה בזה. לא יודע אם הייתי אמין, כי אם המשטרה הייתה באה אליי הייתי אומר 'אני מצטער', אבל האמת שהייתי גאה בזה".

לוחם ה-UFC שון סטריקלנד. Jeff Bottari/Zuffa LLC, GettyImages
ילדות קשה. סטריקלנד/GettyImages, Jeff Bottari/Zuffa LLC

אבל כעת הוא מרחיב ומספר שהייתה לו פנטזיה אמיתית לרצוח אדם, ואם לא היה מתאמן ב-UFC, זה עלול היה לקרות. "הייתי הולך ברחוב עם סכין או עם אבן, מקווה להרוג מישהו", הוא מספר, "ואז כשהתחלתי להתאמן, קלטתי - 'בנאדם, אתה פשוט פאקינג כועס'. יש בי משהו שפשוט ידע שאם אהרוג אדם, זה יגרום לי להרגיש טוב. זה מסוג הדברים שהרבה אנשים מרגישים, אני פשוט אומר את זה.

"כשאתה מפנטז על זה, אתה מתחיל להכניס את עצמך למצבים שבהם אתה יכול לממש את הפנטזיה. אבל האימונים אפשרו לי להפסיק עם הפנטזיה הזאת. אתה מתאמן, אתה נלחם, אתה מתאמן, אתה נלחם - אבל בלי זה, הייתי מפנטז על זה כל הזמן".

עוד בוואלה!

סרטון של לוחם MMA תוקף הומלס באכזריות מסעיר את הרשת

לכתבה המלאה

עוד סיפר שעבר בחייו שלב שבו היה "נאו נאצי, בקטע של עליונות לבנה" ושנזרק מבית הספר שלו בגלל "פשע שנאה". לדבריו, "הייתי אדם כועס, עם השפעה דפוקה... סבא שלי היה חתיכת חרא. כשאתה ילד אתה לא רואה את זה, אתה סוגד לאנשים, אבל הוא הכניס לי לראש דברים משוגעים, הייתי מצייר צלבי קרס, בלי לדעת מה המשמעות של זה...

"אני זוכר אותי כילד במטבח, מחבק לאמא שלי את הרגל, בזמן שאבא שלי שיכור ומאיים עליה - 'אני ארצח אותך ואקבור את הגופה שלך בחצר, אחתוך אותך לחתיכות ואשים אותן בבקבוקי חומצה'... כך שאתה גדל עם החרא הזה, וזה הזיכרון הראשון שלי, וזה דופק אותך.

"המחשבות האלה, הרצון להרוג מישהו, זה ביולוגי, זה בראש שלי, ואחרי שאפסיק עם ה-UFC אני מתכנן ללכת לטיפול פסיכולוגי, לטפל בזה".

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully