וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המיקום של הפועל ירושלים לא משקף את היכולת שלה"

אחרי שהביסה את נוף הגליל, מכבי פתח תקוה רוצה להמשיך את המומנטום גם מול העולה השנייה. דור אלו ומוחמד עוואד צפויים לחזור להרכב (שבת, 19:00)

מחזור 8הסתיים30/10/2021
הפועל ירושלים
  • שמש (88)
0:1
    מכבי פתח תקוה
    תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 0:4/ספורט1

    הפועל ירושלים

    האדומים יארחו את מכבי פתח תקוה, בתקווה להשיג ניצחון ראשון בליגת העל. הראל שלום ימשיך להיעדר, אחמד סלמן נחת לאחרונה ממשחקי נבחרת הנוער ורק ביום המשחק יוחלט אם ייכלל בסגל. המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים אחרי טבילת אש לא פשוטה, ננסה לקחת ממנה לא מעט דברים חיוביים. זה מבחן אמיתי ומשמעותי, מול קבוצה מצוינת, המאני טיים שלנו מתחיל עכשיו".

    זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
    אולי ישיגו ניצחון ראשון? זיו אריה/ברני ארדוב

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה שפירקה במחזור האחרון את הפועל נוף הגליל, תצא מחר לאצטדיון טדי ותפגוש את הפועל ירושלים, נועלת הטבלה. המלאבסים טרם חיברו העונה שני נצחונות ברציפות ובמועדון מקווים שמחר זה סוף סוף יקרה. המאמן גיא לוזון, שהיה מרוצה מאוד בעיקר מהחלק הקדמי שלו בשבוע שעבר, עשוי לערוך שני שינויים בהרכב, כאשר דור אלו צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני ומוחמד עוואד שנכנס כמחליף וכבש צמד, אמור לחזור ל-11 הפותחים, על חשבון שלו דניאל.

    "המשחק מחר הוא מול קבוצה שהמיקום שלה, לא משקף את היכולת שלה", אמר המאמן לוזון, שכהרגלו נמנע מלזלזל ונותן הרבה כבוד ליריבות שלו. "זאת קבוצה שמשחקת תמיד כדורגל חיובי ונצטרך להיות במיטבנו ובשיא הריכוז, כדי לייצר המשכיות מבחינת התוצאות".

    החלוץ מוחמד עוואד נשאל על חשיבות הניצחון נגד נוף הגליל וכן לגבי העובדה שפתח תקוה לא ספגה שער באותו משחק: "לא לספוג זה חשוב מאוד לבטחון של הקבוצה, ואחרי זה גם לתת גולים, כי בסופו של דבר צריך לנצח משחקים. אני שמח שאנחנו עם שני ניצחונות, בשלושת המשחקים האחרונים שלנו ונצטרך להמשיך ככה".

    לגבי המשחק בטדי הוסיף החלוץ: "מחר יש לנו משחק מאוד חשוב, אחד החשובים שלנו העונה, כי אנחנו רוצים לחבר שני ניצחונות. אנחנו נבוא מרוכזים, כדי לתת את הכל ואני מקווה מאוד לצאת עם תוצאה טובה".

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא
    מוחמד עוואד שחקן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
    לוקח ברצינות את המשחק. מוחמד עוואד/אריאל שלום

    טריוויה

    * מכבי פתח תקוה פגשה את הפועל קטמון שלוש פעמים בעונת העלייה שלה (2019/20). היא ניצחה 1:3 בבית, אבל שני המשחקים בטדי הסתיימו ב-1:1.

    * הפעם האחרונה שהפועל ירושלים ההיסטורית אירחה את מכבי פתח תקוה הייתה בעונת הירידה של האדומים, כאשר כפיר פרטיאלי והאקס אסי טובי סידרו 0:2 לאורחת בפברואר 2000.

    * הפועל ירושלים עדיין מחכה לניצחון הראשון שלה העונה ומגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל לפחות מצאה את הרשת בשני המחזורים האחרונים.

    * מכבי פתח תקוה עם נקודת חוץ אחת העונה ואחרי שני הפסדים כאורחת. הפעם האחרונה שהיו לה שלושה הפסדי חוץ רצופים הייתה בפברואר-מרץ 2018.

    משחקי המחזור השמיני:

    שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
    שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)
    שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

    ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
    ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)

    שני, 20:15: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully