וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדרבי: מכבי תל אביב שלחה מכתבי אזהרה למנויים

28.10.2021 / 11:15

במועדון הזהירו את אלה שמכרו כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה בעבר, והבהירו: אוהדים של הפועל תל אביב שיימצאו בשער 7 יסולקו מהאצטדיון ללא החזר כספי

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

אחרי שאוהדיה מכרו כרטיסים לקהל של מכבי חיפה בשני הביקורים האחרונים של האלופה באצטדיון בלומפילד, מכבי תל אביב נערכת במטרה למנוע ספסרות לאוהדי הפועל תל אביב בדרבי שיתקיים בעוד 10 ימים, זאת בעקבות מידע שפורסם אתמול (רביעי) ברשתות החברתיות ולפיו אוהדי הפועל תל אביב הצליחו לרכוש כרטיסים לשער 7.

מכבי מטעם מכבי תל אביב למנויים. צילום מסך, סריקה
מכתב האזהרה של מכבי תל אביב לאוהדיה/סריקה, צילום מסך

מכבי תל אביב שלחה מכתבים לבעלי המנויים אשר נודע לה כי מכרו כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה והזהירה: "פעולה זו מנוגדת להנחיות המשטרה, לתקנות כללי ההתנהגות במשחקי הקבוצה אשר מפורסמות באתר המועדון ולשלטים בכניסות. במקרה שיגיע למועדון מידע לפיו פעלת ו/או ניסית לפעול פעם נוספת בניגוד לדין, יפעל המועדון נגדך בכל אמצעי העומד לרשותו".

במכבי תל אביב אמרו כי הכרטיסים נמכרו על ידי משרד "לאן" לאוהדים בעלי היסטוריה של רכישת כרטיסים ליציעי הקבוצה הצהובה, אולם בכל מקרה הבהירו כי אם יימצאו אוהדים של הפועל תל אביב בשער 7, כוחות השיטור והאבטחה קיבלו הנחיה ברורה להוציא אותם מהאצטדיון ללא החזר כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully