וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק לוקח אחריות על "ליל הסיוט" של הלייקרס: "זה עליי, ואטפל בזה"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 10:58

ווסטברוק סיים עם 10 איבודים, החטיא שלשות מכריעות, הורחק אחרי שהשתולל ("לא אוהב את החרא הזה") והלייקרס איבדו יתרון 26 והפסידו: "זאת אשמתי"

וושינגטון וויזארדס מתאמנת לקראת המשחק נגד ברוקלין/אתר רשמי

כמו תמיד אצל ראסל ווסטברוק, כדאי לצפות לבלתי צפוי. אחרי שנתן משחק נהדר בניצחון של הלייקרס על סן אנטוניו ונדמה היה שהוא מוצא את עצמו בקבוצתו החדשה, הלילה (חמישי) הוא רשם 10 איבודים בהפסד של הלייקרס 123:115 מול אוקלהומה סיטי. הת'אנדר הגיעו למשחק במאזן 4:0, אבל הצליחו לגבור על היריבה מלוס אנג'לס שהגיעה שוב בלי לברון ג'יימס הפצוע. ווסטברוק, שסיים עם 20 נקודות, 14 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, גם החטיא ב-30 השניות האחרונות שלוש שלשות שיכלו להביא לשוויון.

"זאת אשמתי, ההפסד הזה עליי", אמר בסיום ווסטברוק, שבנוסף להפסד ולמאזן האיבודים גם הורחק בסיום, אחרי שהתעמת עם שחקן OKC דריוס בייזלי, שהלך להטביע בשניות האחרונות כשהמשחק כבר היה גמור, במקום פשוט להעביר את השניות עד לשריקה האחרונה. "אני משחק אולד סקול", הסביר ווסטברוק את העימות שלו עם בייזלי, "וכשחרא כזה קורה, אני לא נותן לזה לעבור. זה כדורסל, ויש דברים שאתה לא עושה, במיוחד כשהמשחק כבר נגמר. ולא אהבתי את זה".

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
יום אסל, יום בסל. ראס/רויטרס

"זה היה משחק אסון עבור הלייקרס", נכתב ב-ESPN על ההפסד, אחרי שווסטברוק וחבריו איבדו יתרון של 26 נקודות שהיה להם בהפסקה. "זה הפסד מאכזב, אבל שיעור שאפשר ללמוד ממנו", אמר מאמן הלייקרס פרנק ווגל, "עונת ה-NBA היא ארוכה, והשחקנים שלנו שוב למדו שאף פעם אסור להוריד את הרגל מהגז".

אומנם זו רק פתיחת העונה, והלייקרס רק מתחילים להתחבר עם סגל שכולל 12 שחקנים חדשים, ואומנם הם נאלצו להסתדר הלילה בלי לברון ג'יימס, טיילן הורטון טאקר, קנדריק נאן, טרבור אריזה ו-ויין אלינגטון - אבל גם אנתוני דייויס יודע שזה לא תירוץ. "אין כזה דבר תקופה של התאמות", אמר דייויס, שסיים עם 30 נקודות ו-8 ריבאונדים, "זה פשוט עלינו... אין תקופה של התאקלמות, שבה אני מרגיש ש'הו, אנחנו עדיין לומדים אחד את השני'... לא, אין כזה דבר".

עוד בוואלה!

הלייקרס הובכו ללא לברון, ברוקלין ומילווקי הפסידו בבית

לכתבה המלאה

הלייקרס ספגו 115 נקודות ומעלה בכל חמשת המשחקים העונה - הרצף הארוך בתולדות המועדון - וראסל ווסטברוק רשם דאבל פיגרס באיבודים, אחרי שכבר מול ממפיס העונה רשם 9 איבודים. "אני חייב לשמור על הכדור", הודה הגארד, "זאת אשמתי, זה עליי. אבל אני הולך לטפל בזה. אני יודע את זה. לשמור על המשחק פשוט. כי אנחנו צריכים את הפוזשנים האלה, במיוחד במשחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully