וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מייק ווטקינס חתם עד לסיום העונה

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 10:20

שחקן הפנים (26, 2.06) ששיחק בעונתו הראשונה כמקצוען בקולומביה ובדומיניקנים יחזק את הסגל של אלעד חסין: "מקווים שיוכיח שהוא שייך לרמה הזו והכי חשוב יעזור להפועל חיפה"

הפועל חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של שחקן הפנים האמריקאי מייק ווטקינס עד לסיום העונה. ווטקינס יגיע בשלב זה כזר חמישי לסגל של האדומים, שירשמו רק ארבעה זרים בכל משחק, והוא אמור לתת עומק לקבוצה של אלעד חסין.

"מדובר בשחקן צעיר ומוכשר שפעם ראשונה משחק באירופה ואנחנו מקווים שהוא ייקח את ההזדמנות בשתי ידיים, יוכיח שהוא שייך לרמה הזו והכי חשוב יעזור להפועל חיפה", אמר אלעד חסין על שחקן החיזוק החדש.

מייקל ווטקינס הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
הזר החמישי. מייקל ווטקינס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

ווטקינס (26, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת פן סטייט משנת 2020, כשבמהלך עונת 2017/18 נבחר לחמישייה ההגנתית של קונפרנס הביג 10. הוא רשם בעונתו האחרונה במכללות 9.7 נקודות ו-7.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בליגה הקולומביאנית בעונה שעברה והמשיך לתקופה מסוימת לליגה הדומיניקנית.

הפועל חיפה, שהודחה עם פתיחת העונה במוקדמות היורופקאפ, פתחה את העונה עם שני הפסדי חוץ למכבי תל אביב ובני הרצליה, כשבמשחק הבית היחיד שלה היא מנצחת את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully