וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גם טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי בעקבות מנור סולומון

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 9:59

אחרי הדיווחים על ארסנל, בממלכה טוענים שגם פפ גווארדיולה לא ויתר על האפשרות להחתים את שחקן שחטאר: "רוב הסיכויים שהוא יעבור לאנגליה בינואר"

מנור סולומון אחרי ההגרלה של שחטאר מול מכבי תל אביב/(מתוך אינסטגרם)

האם מנור סולומון ישחק בעונה הבאה בפרמיירליג? בהחלט ייתכן שכן. בתקשורת באנגליה ממשיכים הדיווחים לפיהם הכוכב הישראלי של שחטאר דונייצק נמצא חזק על הכוונת של טוטנהאם, ארסנל וגם מנצ'סטר סיטי. לפי הדיווח פפ גווארדיולה ניסה לצרף את סולומון לסיטי לפני שהוא חתם בשחטאר ב-2019 והוא עדיין מעוניין בשחקן, שהפך למוכר בכל אירופה בזכות השערים שלו בליגת האלופות.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ישחק אצל פפ גווארדיולה? מנור סולומון/רויטרס

באנגליה מדברים על כך שבעקבות הביקוש ההולך וגובר עבור סולומון, ייתכן שהוא יעזוב את שחטאר כבר בינואר אחרי שיירכש על ידי אחת הקבוצות הגדולות.

סולומון כבש העונה 2 שערים ב-10 הופעות בליגה. בסך הכול יש לו 20 שערים ב-96 הופעות במדי שחטאר, ומי שסבלה ממנו יותר מכולן היא ריאל מדריד שחטפה ממנו פעמיים בליגת האלופות בשני המשחקים שבהם האוקראינים גם ניצחו.

אגב, ביום רביעי הבא סולומון ושחטאר יתארחו אצל ריאל מדריד, שפירקה את האוקראינים 0:5 עם נקמה מתוקה באוקראינה. שער של סולומון בברנבאו לבטח יעלה מאוד את המניות שלו, שגם ככה בעלייה מתמדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully