וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון מרוצה מדני אבדיה ה"משתפר", ועוזרת לו "לשמור על שפיות"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 10:53

הישראלי שוב קיבל מחמאות על ההגנה ("פריבילגיה עבורנו"), נכנס לקצב בהתקפה ("מתחיל להרגיש טוב") וקיבל עידוד מקוזמה שתפס את ראשו: "שפשוט יירגע"

וושינגטון וויזארדס מתאמנת לקראת המשחק נגד ברוקלין/אתר רשמי

פתיחת העונה המוצלחת של וושינגטון נמשכה הבוקר (חמישי), כשהוויזארדס עלו למאזן 1:3 עם ניצחון חוץ מרשים, 107:116 בבוסטון. אחרי ההפסד לברוקלין, וושינגטון הצליחה לשמור על המאזן החיובי שלה ולהוכיח לעצמה וליריבותיה שהיא יכולה לנצח בחוץ יריבה רצינית, כשמנגד הסלטיקס נכנעו אחרי שני ניצחונות רצופים.

קייל קוזמה תופס את ראשו של דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
תישאר רגוע, הכל בסדר. קוזמה ואבדיה/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

מונטרז הארל קלע 25 נקודות (10 מ- 13 מהשדה, 11 ריבאונדים), ספנסר דינווידי הוסיף 22 נקודות למנצחים, אבל כמובן שהקהל הישראלי מתרכז בהופעה של דני אבדיה, נציגנו ב-NBA, שאחרי שני משחקים שבהם קלע 2 נקודות בלבד, הלילה הצליח לסיים עם 8 נקודות ב-17 דקות על המגרש. אבדיה קלע שלשה אחת, הוסיף עוד הטבעה מרשימה על רקע קולו של השדר הנלהב, ועם 2 מ-2 מהשדה ו-3 מ-4 מהעונשין, הוסיף גם 2 אסיסטים ו-2 ריבאונדים (מאזן 7+ בדקות שלו על המגרש) ויכול להיות מעודד.

עוד בוואלה!

וושינגטון ניצחה 107:116 בבוסטון, שמונה נקודות לדני אבדיה

לכתבה המלאה

אבדיה שוב נדרש לשמור על שחקניה הבכירים של היריבה, והבוקר שמר בין השאר על מרכוס סמארט, ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון. "הוא שמר טוב, וזו פריבילגיה בשבילנו שיש לנו מישהו כמוהו, עם הגודל שלו, לשים על שחקנים שונים", אמר מאמן וושינגטון, ווס אנסלד ג'וניור, "אני מקווה שההטבעה, השלשה וקליעות העונשין ייתנו לו דחיפה לביטחון". גם קנטביוס קלדוול-פופ החמיא לישראלי: "בכל יום שעובר אני רואה שנוח לו יותר ויותר. הוא היה הרבה זמן בחוץ אז דברים לוקחים זמן. הכדורסל הוא משחק פשוט והוא מתחיל להרגיש טוב".

ברבע הרביעי אבדיה החטיא ליי-אפ, במהלך שבו נעשתה עליו עבירה, והרגיש החמצה ופספוס על ההחטאה. חברו לקבוצה קייל קוזמה ניגש אליו, תפס לו את הראש בשתי הידיים, ולאחר מכן הסביר מדוע: "אני חושב שזה מאוד מאוד חשוב, במיוחד עם שחקנים צעירים, לשמור להם על שפיות וראש מאוזן על המגרש. פשוט להירגע קצת".

המשחק הבא של הוויזארדס יהיה הלילה, בבית מול אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully