וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן מתקשה להתאושש, מכבי נתניה התחילה לחפש בלם

28.10.2021 / 8:56

הקפטן לא מצליח להתגבר על הפציעה במפשעה ולכן בקבוצה החליטו להנחית חיזוק בינואר, כשגם אופציה של זר נשקלת. מעל 5,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק נגד הפועל באר שבע (שבת, 20:00 בספורט1)

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

אחרי שמכבי חיפה הורידה אותה לקרקע מהפתיחה החלומית לעידן בני לם, מכבי נתניה תארח בשבת (20:00, ספורט1) את מוליכת הטבלה הפועל באר שבע בתקווה לחזור לנצח בליגת העל. בנתניה מצפים שוב לכמות גדולה של קהל, כפי שהיה במשחק הבית הקודם, כאשר למעלה מ-5,000 אוהדי הקבוצה כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון.

המאמן בני לם צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כשכבר עתה ברור כי רז שלמה, אשר ריצה עונש הרחקה, ישוב ל-11 ויפתח לצדו של שיר צדק במרכז ההגנה. יובל שדה ככל הנראה יפנה את מקומו. עומרי גנדלמן, ששיחק כבלם שלישי נגד מכבי חיפה, עשוי להיות מוצב בקישור הפעם, לצדם של אביב אברהם ובוריס אנו. איגור זלאטנוביץ' ויניב מזרחי ימשיכו לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי.

מי שצפוי להיעדר שבוע נוסף הוא הקפטן אלמוג כהן, שלא מצליח להתגבר על פציעה במפשעה. למרות שנותרו יותר מחודשיים עד לפתיחת חלון ההעברות, בצוות המקצועי כבר התקבלה החלטה לנסות ולצרף בלם זר או ישראלי ולם החל במעקב אחר מספר מועמדים.

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
התחיל לחפש בלם חדש. בני לם/ברני ארדוב

לם אמר לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע: "למרות ההפסד מול מכבי חיפה, אני יוצא מעודד מהמשחק. החצי השני שלנו היה די טוב, למרות שהייתה חסרה לנו רגל מסיימת, אבל הקו שלי ושל המועדון והקבוצה ימשיך. נכון שמצפה לנו משחק קשה מול הפועל באר שבע שהיא קבוצה חזקה וטובה - על כל תפקיד יש להם שם שניים או שלושה שחקנים, אבל עדיין, אנחנו מכבי נתניה, אנחנו בבית שלנו ועם הקהל שלנו ואני מאמין שאנחנו נעשה תוצאה טובה".

עוד אמר לם: "בשבועיים האחרונים מאז שהגעתי הקבוצה מתקדמת מיום ליום וממשחק למשחק ואנחנו נראה את זה גם במשחק בשבת מול הפועל באר שבע. נשחק בקו שלי - משחק התקפי ושמח, ואני מקווה שהפעם תהיה לנו רגל מסיימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully