וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד בכורה העונה להפועל כפר סבא, כפר קאסם נצמדה אליה בפסגה

שחר הירש (58) העניק לעפולה 0:1 יקר על המוליכה, מהראן ראדי וחבריו גברו 1:3 על אשדוד והשתוו אליה. אום אל פאחם חזרה מפיגור כפול וסיימה ב-2:2 נגד ראשון לציון

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

אחרי שהקדישו את אמצע השבוע לסיבוב ז' של גביע המדינה, קבוצות הלאומית חזרו להתרכז בליגה והמחזור ה-10 יצא לדרך עם חמישה משחקים בהשתתפות כל שמונה הראשונות.

המוליכה הפועל כפר סבא ספגה הפסד בכורה העונה כשנכנעה 1:0 בעפולה, הפועל אום אל פאחם שהייתה המדורגת שנייה ניצלה מהפסדה הראשון כשחזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד הפועל ראשון לציון, ואילו מ.ס. כפר קאסם נצמדה לכפר סבא בפסגה עם ניצחון על הפועל אדומים אשדוד. בנוסף, סקציה נס ציונה ממשיכה לטפס עם 0:2 על מכבי בני ריינה ואילו הפועל ניר רמת השרון נפרדה ב-1:1 ביתי מול הפועל רמת גן.

אורי מגבו, שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
הפסד בכורה העונה. אורי מגבו/קובי אליהו

הפועל עפולה - הפועל כפר סבא 0:1

זה לקח עשרה משחקים, אבל הפועל כפר סבא נחלה את הפסד הבכורה שלה העונה. הירוקים ניצחו השבוע 0:4 קליל באילת בדרך לסיבוב ח' בגביע המדינה, אבל דווקא במגרש בו חגגה הפועל כפר סבא עלייה דרמטית לליגת העל במאי 2019, היא נכנעה בפעם הראשונה. אורי גוטמן וחניכיו עדיין במקום הראשון עם 19 נקודות, אבל כעת חולקים אותו עם מ.ס כפר קאסם.

החלוץ שחר הירש בדקה ה-58 כבש את השער היחיד במשחק, בזכותו נחלצו המקומיים מהמקום לפני האחרון כשעקפו את בית"ר תל אביב/בת ים ובכך אולי השכיחו את ה-5:0 לבני יהודה במחזור שעבר.

עוד בוואלה!

הפועל פתח תקוה עלתה לסיבוב ח' בגביע עם שלושער של אריאל לזמי

לכתבה המלאה

הפועל אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון 2:2

שתי קבוצות שזכו למנוחה באמצע השבוע אחרי שעלו אוטומטית לסיבוב ח' בגביע, נפגשו לקרב מסקרן באצטדיון גרין ובו המקומיים הצליחו לחזור מפיגור כפול וכך נותרו היחידים שלא נוצחו העונה בליגה הלאומית.

ההתקפה הכי טובה בליגה מגיעה מעיר היין וגם היום היא מצאה את הרשת במהרה כשיהב אפריאט בדקה העשירית כבש שער יפהפה בבעיטה ברגל שמאל ובדקה ה-49 רועי זריהן בנגיחה הכפיל את היתרון, אבל גיא דהן (76, שער שייתכן שהובקע מעמדת נבדל) ותימור אביטן (78) ניצלו טעויות קשות כדי להשוות תוך שתי דקות ולהציל נקודה יקרה עבור המקומיים, שלא ניצחו את ראשון לציון כבר שמונה משחקים ברצף. בעקבות חלוקת הנקודות, אום אל פאחם ירדה למקום השלישי, מרחק נקודה מהפסגה, בעוד ראשון לציון עלתה למקום החמישי עם 15 נקודות במאזנה.

מהראן ראדי עם הישאם לאיוס שחקני מ.ס. כפר קאסם. לירון מולדובן
נצמדו לכפר סבא בפסגה. מהראן ראדי עם הישאם לאיוס/לירון מולדובן

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אדומים אשדוד 1:3

אחרי הפסד הבכורה בליגה וסך הכול שלושה משחקים ללא שער, העולה הדרומית הגיעה לאצטדיון שלמה ביטוח כדי לפגוש קבוצה נגדה מעולם לא כבשה. היום היא כבשה, אבל זה לא הספיק מול כפר קאסם שכעת חולקת את המקום הראשון יחד עם הפועל כפר סבא.

מהראן ראדי הבקיע כבר אחרי 11 דקות עבור כפר קאסם, שלא נרתעה גם אחרי השוויון של איתמר נוי בדקה ה-22 ובמהרה שבה ליתרון משער של מוחמד סרסור בדקה ה-36. את המילה האחרונה אמר ראדי, שהשלים צמד בדקה ה-89 וכעת לקבוצתו 19 נקודות והיא מדורגת שנייה רק בגין הפרש שערים מעט פחות טוב משל כפר סבא. אדומים אשדוד נותרה עם 14 נקודות.

סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 0:2

לשתיים הללו הגביע לא האיר פנים, כשנס ציונה נאלצה לשחק 120 דקות והודחה מול בני יהודה, בעוד בני ריינה הפסידה למכבי שעריים מליגה א'. בליגה היייתה זו נס ציונה שהמשיכה לניצחון ביתי רביעי ברציפות ועצרה רצף של שלושה משחקים שרשמה בני ריינה ללא ספיגה. אמנון טדלה הבקיע בדקה החמישית והשלים צמד שניות לפני שריקת הסיום, כשמנגד חוליו ססאר יכול היה להשיג שוויון מהיר, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-11.

שוער הפועל רמת גן רון שושן. אודי ציטיאט
עדיין עם ניצחון אחד בלבד העונה. רון שושן, שוער הפועל רמת גן/אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 1:1

חלוקת נקדוות באצטדיון בלוד. דור אדרי (36) הבקיע לזכות האורדונים מהתחתית, אולם הם לא השכילו לשמור על היתרון ולהשיג את ניצחונם השני העונה, כי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה היה זה אור אוסטוינד שקבע 1:1. המארחת, שגם הודחה מהגביע השבוע, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות על האפס בארבעת המחזורים האחרונים, רמת גן צברה את הנקודה השמינית שלה ואולי תתנחם בכך שספגה שער אחד בלבד היום.

משחקי יום שני:

הפועל רעננה - בני יהודה
הפועל עכו - הפועל פתח תקוה
מכבי אחי נצרת - בית"ר תל אביב בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully