וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צמד בישולים לגדי קינדה בניצחון של קנזס סיטי, שער מדהים ב-MLS

הקשר שיחק 90 דקות וסידר לג'וני ראסל צמד ב-0:2 על לוס אנג'לס גלאקסי. דיירון אספרייה מפורטלנד טימברס סיפק שער סטייל זלאטן, צמד ובישול לליאור רפאלוב בגביע הבלגי

תקציר: ספורטינג קנזס סיטי - לוס אנג'לס גלאקסי 0:2/ספורט1

קנזס סיטי וגדי קינדה המשיכו את העונה המצוינת שלהם עם ניצחון 0:2 ביתי על לוס אנג'לס גלאקסי ושמרו על המקום השני עם אותו מספר נקודות כמו של סיאטל ומשחק פחות. הקשר הישראלי שיחק 90 דקות ובישל את שני השערים. בדקה ה-40 קינדה ניער את השומר שלו ומצא את ג'וני ראסל שכבש מקרוב. בדקה ה-82 ג'וני ראסל השלים צמד מעוד בישול יפה של קינדה שנחשב לשחקן מפתח באחת הקבוצות החזקות בליגה.

צפו בבישולים של גדי קינדה

אבל עם כל הכבוד להצגה של קינדה, הביצוע של הלילה ב-MLS היה שייך לדיירון אספרייה. החלוץ הקולומביאני של פורטלנד טימברס קבע 0:2 מול סן חוזה עם מהלך סטייל זלאטן, שניצל טעות מביכה של השוער היריב בצורה מופלאה. צפו בשער:

* ליאור רפאלוב חזר להרכב אנדרלכט וגם כבש צמד במשחק הגביע מול לה לובייה. הקשר הישראלי הוותיק התכבד בשער השלישי בימין בדקה ה-39, בישל לבניטו רמאן בדקה ה-75 והוסיף שער נוסף בנגיחה בדקה ה-80, כשקבוצתו מחצה 1:7 את המארחת מהליגה השנייה.

* מנור סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק והיה שותף לניצחון החוץ 0:3 על צ'רנומורץ אודסה בשמינית גמר הגביע האוקראיני. קשר נבחרת ישראל הגיע לשני מצבים במחצית הראשונה, אבל שחטאר השיגה את השער הראשון רק בדקה ה-65, כאשר פרננדו כבש. סולומון הוחלף בדקה ה-69 ואחרי שלוש דקות מרקוס אנטוניו הגדיל את התוצאה, כשהמחליף דנטיניו חתם בדקה ה-81 בדרך לרבע הגמר.

מנור סולומון, שחטאר דונייצק. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
עלה שלב בגביע. מנור סולומון/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

* ניר ביטון נכנס בדקה ה-44 וליאל עבדה בדקה ה-81, כשסלטיק המשיכה ברצף הניצחונות שלה בליגה הסקוטית והפעם גברה 1:3 בחוץ על היברניאן. שלושת השערים הובקעו לפני כניסת הישראלים. זה היה ניצחון רביעי ברציפות לירוקים שעלו למקום השני, מרחק שתי נקודות מריינג'רס.

* יונס מלדה נכנס בדקה ה-65, אחרי שגנט כבר כבשה את כל השערים ב-0:4 הביתי על בליסיה בילזן בגביע הבלגי.

* וולוס, ללא בוריס קליימן שקיבל מנוחה הפעם, עלתה לשמינית גמר הגביע היווני עם ניצחון חוץ 1:3 על פנסראיקוס מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully