וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן שינוי היסטורי: פיפ"א תאשר חמישה חילופים לצמיתות

הגוף האחראי על שינויים בענף הכדורגל המליץ להפוך את השינוי שהחל עקב התפשטות הקורונה לקבוע, פיפ"א צפויה לאשר זאת. לחץ על ראשי הפרמיירליג לזנוח את שלושת החילופים וליישר קו

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

נגיף הקורונה שהחל להתפשט בשנת 2020 הביא ללא מעט שינויים באורח חיינו, אבל גם על ענפי הספורט הוא השפיע בצורה ניכרת. לפני כשנה וחצי הוא גרם להשבתת כל ענפי הספורט ברחבי העולם, אלא שמאז התחרויות כבר חזרו לשגרה וגם הקהל שב למלא אצטדיונים ברחבי העולם, אבל שינוי אחד משמעותי בענף הכדורגל, כך עושה רושם, כאן כדי להישאר לצמיתות.

הערב (רביעי) נערך דיון של ראשי ה-IFAB, שזהו הגוף האחראי על חוקת משחק הכדורגל, והבשורה שיצאה משם היא המלצה גורפת לפיפ"א על החלת חוק חמישה חילופים במשחק כדורגל בכל העולם לאלתר.

פיל פודן מחליף את מייסון מאונט שחקני נבחרת אנגליה. רויטרס
גם האנגלים ייכנעו? מאונט ופודן במדי שלושת האריות/רויטרס

כידוע, כפי שקורה בארץ ובכל התחרויות והליגות הבכירות בעולם להוציא את הליגות בבריטניה, מתאפשר לכל מאמן לבצע חמישה חילופים לאורך 90 הדקות, בשלוש פעימות שונות בנוסף למחצית, שינוי שהחל במטרה להקל על השחקנים בתקופה כל כך לחוצה ואינטנסיבית לאור העובדה שבעונת הקורונה השחקנים לא זכו לפגרה ושיחקו כל שלושה או ארבעה ימים.

הפרמיירליג היא אחת הליגות היחידות שסירבו לקבל את השינוי ובה לא אושרו חמישה חילופים עד עצם היום הזה, אלא שנראה שכעת ייתכן שגם למולדת הכדורגל לא תהיה ברירה אלא לאשר חמישה חילופים החל מהעונה הבאה ולחץ כבד כבר מופעל על ראשיה.

בהודעה רשמית שנמסרה מה-IFAB אמנם נכתב כי "המלצתינו היא שכל תחרות תוכל להחליט על מספר החילופים המותרים בהתאם לצרכים ולסביבה, אולם מספר ההזדמנויות להחליף (שלוש פעימות בנוסף למחצית) צריך להישאר ללא שינוי", אולם על פי כלי התקשורת ישנה תמיכה גורפת בכך שכל הענף יעבור לחמישה חילופים בכל משחק.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully