וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון על האלימות במגרשים: "נדרשת עזרה ממשלתית"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעלייה בתופעת התפרעויות האוהדים באצטדיוני הכדורגל

קליפ כל שערי המחזור השביעי בליגת העל/ספורט1

לאחר אירועי האלימות מצד לה פמיליה נגד אוהדים אחרים בית"ר ירושלים, בכדורגל הישראלי הבינו שהגיע הזמן לחולל שינוי במהרה. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון התראיין הערב (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על האלימות באצטדיוני הכדורגל.

"קבוצה לא יכולה למנוע את האלימות", הדגיש חסון בפתח דבריו, "אנחנו לבד לא יכולים לפתור את התופעה הזו של העבריינים שמגיעים למגרשי הכדורגל. נדרשת עזרה של המדינה, המשטרה, משרד הביטחון בפנים ומשרד המשפטים. אנחנו עשרה ימים לפני הדרבי, האירוע הנפיץ ביותר בנושא התפרעויות האוהדים. אני מתריע לא כדי שיהיה לנו אליבי לועדת החקירה - אני חרד ממה שקורה. אנחנו במחזור השביעי ורואים שכמות מקרי התפרעויות האוהדים גדלה באופן קיצוני לעומת שנים עברו".

על התנהלותו של שר הספורט חילי טרופר: "הוא כבר דאג לכנס את משרד המשפטים ומשרד הבט"פ ביום שני ואני מאוד מקווה שנוכל לעשות צעדים אופרטיבים. אנחנו רוצים שיהיה לשוטרים סמכות אכיפה מנהלית, לתת קנסות במקום לאוהדים שמתפרעים על סכום של אלפי שקלים. אני בטוח שנפחית בצורה ניכרת את התפרעויות האוהדים אבל עדיין לא נמגר את התופעה", אמר.

היו"ר סיכם: "במהלך הדיון בוועדה בכנסת, כולם התרכזו בליגת העל והזמנתי אותם לבוא לבקר בימי שישי ושבת במשחקי הליגות הנמוכות, שיראו את כמות המתפרעים שם. אנחנו נמצאים רגע לפני אסון, דרושה פה התערבות של המדינה. אנחנו לא רוצים להפוך למדינה שמאבדת כל רסן במגרשי הכדורגל אבל אנחנו לא יכולים להילחם לבד בתופעה הזו. בסופו של דבר אם לא תהיה פה עזרה של המדינה אנחנו עלולים למצוא את עצמנו רגע לפני אסון".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully