וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לאילת ביורופקאפ, תבוסה קשה לגלבוע/גליל

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 22:02

שלוש קליעות עונשין מדויקות של בריון אלן בסיום סידרו 85:88 דרמטי בחוץ על סופוט. הקבוצה של גיא קפלן חטפה 102:62 מסראטוב

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

הפועל אילת השיגה הערב (רביעי) ניצחון חשוב ודרמטי במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים ביורופקאפ, 85:88 בחוץ על סופוט. הקבוצה מדרום ישראל פתחה היטב את המשחק והוליכה במרביתו, כאשר השחקן החדש שאהיד דייויס, שהצטרף רק לאחרונה, נראה טוב מאוד בבכורה שלו בקבוצה של אריאל בית הלחמי ותרם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.

המצטיין של אילת היה בריון אלן (23), שסחט עבירה לשלוש זריקות במצב של 85:85 ממש בשניות הסיום ודייק בכל הזריקות. בכך למעשה, סידר הגארד ניצחון חוץ חשוב לאילת, ששיפר את סיכוייה לעלות לשלב הבא. צוף בן משה סיפק עוד משחק טוב כשקלע 14, חואקין שוכמן הוסיף 13.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יותם חנוכי. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
תבוסה קשה לסגנית האלופה. חנוכי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

סיכוייה של הפועל גלבוע/גליל לעלות לשלב הבא ביורופקאפ של פיב"א נפגעו משמעותית הערב לאחר שסגנית האלופה הובסה 1020:60 על ידי סראטוב החזקה. הקבוצה של גיא קפלן עלתה למשחק ללא שחקניה האמריקאים, שלא קיבלו ויזת כניסה לרוסיה, ונאלצה לשחק בסגל חסר. המארחת ניצלה זאת עד תום ונותרה בפסגת הבית כשהיא עם מאזן מושלם לאחר שלושה מחזורים.

כבר ברבע הראשון ברחו הרוסים ליתרון דו ספרתי, כשבסיום המחצית הראשונה הוליכו כבר 27:54. במחצית השנייה סראטוב הורידה מעט את הרגל מהגז, אך עדיין הגדילה את יתרונה שכבר עבר את ה-40 הפרש. יותם חנוכי הוליך את קלעי המפסידה עם 21 נקודות, בעוד נועם אביבי הוסיף 13. התבוסה כאמור פגעה קשות באפשרות של גלבוע/גליל לעלות לשלב הבא, כאשר בתום שלושה מחזורים היא עדיין ללא ניצחון במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully