וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתמורה להחזרת הכדור ההיסטורי: טום בריידי העניק לאוהד ביטקוין

הקוורטרבק האגדי העניק לאוהד מטבע וירטואלי לצד שלל מזכרות שקיבל מטמפה ביי. אך האם האוהד יצא מופסד? מומחה למכירות פומביות קבע: "היה יכול להרוויח פי 5"

טום בריידי השיג השבוע עוד ציון דרך יוצא דופן בקריירה העשירה שלו, בכך שהפך לשחקן הראשון בכל הזמנית שמוסר 600 טאצ'דאונים בקריירה.

כזכור, במשחק של טמפה ביי נגד שיקגו נתן תופס המסירה מייקס אוואנס את הכדור לבריאן קנדי, אוהד שנכח ביציע, מבלי שהוא מודע לסמליות ההיסטורית של אותו כדור. אחרי משא ומתן עיקש הכדור הוחזר לבריידי, אך לא לפני שלאוהד הובטח פיצוי גדול מהמועדון.

טום בריידי שחקן טמפה ביי. Maddie Meyer, GettyImages
העניק פרס מפתיע לאוהד. בריידי/GettyImages, Maddie Meyer

על פי הדיווחים בפלורידה, בין השלל שקיבל האוהד אפשר למצוא שתי חולצות חתומות על ידי טום בריידי, קסדה חתומה, חולצה חתומה של מייק אוואנס, שובר בסך 1,000 דולר לקניות בחנות המועדון ואפילו מנוי לשנתיים.

אם לא די בכך, אז בריידי חשף כי הוא העניק לקנדי מטבע ביטקוין: "זה די מגניב, בסופו של יום אני חושב שהוא הסתדר די טוב".

טום בריידי שחקן טמפה ביי באקנירס. Mike Ehrmann, GettyImages
ישחק עם האוהד גולף? בריידי/GettyImages, Mike Ehrmann

אך האם אחרי כל הפרשה האוהד יצא בסופו של דבר מופסד? על פי הערכות, השווי של כל המזכרות והכרטיסים מוערך ב-37,000 דולר, בעוד ערך המטבע הווירטואלי מוערך ב-63,000 - כך שבסך הכל הוא "הרוויח" 100,000 דולר. לעומת זאת, על פי הערכה של קן גולדין, המארגן מכירות פומביות בנושא ספורט, השווי של הכדור מהטאצ'דאון ה-600 של בריידי היה יכול להגיע ללא פחות מ-500,000 דולר - פי חמישה ממה משווי החבילה שקיבל קנדי.

עם זאת, קנדי לא מתכוון לשוב למשא ומתן מול טמפה ביי על הכדור, אך הוסיף בחיוך כי "לא אתנגד לשחק גולף עם בריידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully