וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן פריז סן ז'רמן נשדד על ידי זונה. הנזק: 200 יורו

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 16:16

לפי הדיווחים מדובר באנדר הררה, שסיפר שבעת שנהג ברכבו ועצר ברמזור אדום, יצאנית נכנסה לרכבו ולקחה את הארנק והטלפון הסלולרי

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

כדורגלן פריז סן ז'רמן, ככל הנראה אנדר הררה על פי הדיווחים בצרפת, נשדד אתמול (שלישי) באזור יער בולון שבפאתי הבירה הצרפתית. ניידת משטרה הוזעקה לאזור הפארק הציבורי המפורסם בסביבות השעה 20:00 ואחרי חקירה ראשונית התבררה גרסתו של הכדורגלן: הוא עצר ברמזור אדום כשזונה שעמדה בצד הכביש, נכנסה לרכב ולקחה ארנק וטלפון סלולרי שהיו על המושב שליד הנהג.

הכדורגלן, שבצרפת טרם אישרו רשמית שאכן מדובר בהררה, קיבל מהזונה הוראה לנסוע לנקודה מסוימת בקרבת מקום אם ברצונו לקבל בחזרה את הטלפון שלו וכך עשה. השודדת השיבה לו את המכשיר הסלולארי, אבל גנבה מהארנק כ-200 יורו. למרות שמדובר בנזק כספי קטן יחסית, הכדורגלן החליט לא לשתוק והגיש תלונה במשטרה.

ניידת משטרה, צרפת. Aurelien Meunier, GettyImages
חוויה לא נעימה/GettyImages, Aurelien Meunier

בשנה האחרונה כמה שחקנים מפריז סן ז'רמן נפלו קורבן לפשעים מחרידים. אשתו ושתי בנותיו של אנחל די מריה, היו בבית המשפחה כששודדים פרצו אליו, איימו עליהן ועזבו עם שלל רב. באותו יום אירעה פריצה לביתו של מרקיניוס, כשבמקרה הזה אביו של הברזילאי אף הותקף על ידי השודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully