וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 23 שנות קריירה: דייויד אנדרסן הודיע על פרישה מכדורסל

הסנטר האוסטרלי פרש בגיל 41: "עצוב ומרגש". זכה בחמש מדליות זהב עם הנבחרת וב-22 תארים קבוצתיים, כולל שלושה תארי יורוליג עם קינדר בולוניה וצסק"א מוסקבה

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

אחרי 23 שנות קריירה, 22 תארים במדי הקבוצות וחמש מדליות זהב עם נבחרת אוסטרליה, הסנטר דייויד אנדרסן הודיע על פרישה מכדורסל בגיל 41. אנדרסן, שסיים את הקריירה עם זכייה באליפות הליגה האוסטרלית עם מלבורן יונייטד, לה הוא קרה "הדובדבן שבקצפת".

"היו הרבה רגעים בהם חשבתי שנגמרה הקריירה, אבל המשכתי להילחם", אמר אנדרסן, "עכשיו זה עצוב במובן מסוים אבל גם מרגש כי אני עובר לשלב אחר, בו דברים אחרים נעשים יותר חשובים. דיברתי עם הרבה חברים ששיחקו איתי, הם נתנו לי עצות".

אנדרסן נחשב לאחד הסנטרים הדומיננטיים ביורוליג בעשור הראשון של המילניום, במהלכו זכה שלוש פעמים בגביע: ב-2001 עם קינדר בולוניה וב-2006 ו-2008 עם צסק"א מוסקבה (בשני גמרים בהם הרוסים ניצחו את מכבי תל אביב). כמו כן, אנדרסן נבחר לחמישייה הראשונה של היורוליג ב-2005.

פרט לבולוניה ומוסקבה, אנדרסן שיחק באירופה גם בסיינה, ברצלונה, פנרבחצ'ה, שטרסבורג ו-וילרבאן, וברזומה שלו זכיות באליפות באיטליה, רוסיה וספרד. האוסטרלי גם בילה שנתיים ב-NBA, שיחק ביוסטון, טורונטו וניו אורלינס, והעמיד ממוצעים של 4.9 נקודות לערב. אנדרסן השתתף בארבע אולימפיאדות ולא הצליח להוביל את הנבחרת האוסטרלית לזכייה במדליה, אך הוא כן היה שותף לזכייה בארבע מדליות זהב באליפות אוקיאנה ומדליית זהב נוספת באליפות אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully