וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור כישלון מכבי תל אביב: הפועל באר שבע מעלה ציפיות

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 9:14

בבירת הנגב מבינים שאחרי 17 נקודות מ-21 אפשריות, וכשהצהובים במשבר עמוק, הדברים תלויים גם בהם ולא צריך לחשוש מאמונה שאפשר להניף את הצלחת. רוני לוי חידד בפני השחקנים את היררכיית בועטי הפנדלים

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

בהפועל באר שבע מבינים שהם צריכים להחליף את הדיסק אחרי פתיחת העונה המצוינת ולהתייחס לכל משחק מעתה כתחנה במירוץ לאליפות. בקיץ היה סימן שאלה גדול בשל החלפת יותר ממחצית סגל הקבוצה וסדר המשחקים שכלל מפגשים מוקדמים יחסית עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל כעת כשהקבוצה במקום הראשון בטבלה אחרי שבעה מחזורים, במועדון מתחילים להפנים שהדברים תלויים גם בהם ושלא צריך לחשוש מלהאמין שאפשר לעשות העונה תואר.

גם העובדה שמכבי תל אביב לא בתמונה, מחזקת את ההרגשה של רבים במועדון שצריך לייצר אמונה יותר גדולה במסע לעבר הצלחת. גם בגלל התחושות האלה, כל משחק מעתה יהיה מבחן כדי לראות האם הפועל באר שבע יכולה להתמיד בצמרת הגבוהה ולשמור על המקום הראשון. בשבת תתארח הקבוצה אצל מכבי נתניה שכבר ניצחה שם את מכבי תל אביב. "זה בהחלט מבחן עבורנו", אומרים בהפועל באר שבע הבוקר. "פתיחת העונה הזו, עם חמישה ניצחונות בשבעה משחקים ואפס הפסדים, מייצרת אצלנו ציפיות קודם כל מעצמנו".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם הקהל. מאור אלקסלסי
"הציפיות הן קודם כל מעצמנו"/מאור אלקסלסי

אחרי החמצת הפנדל של רועי גורדנה מול הפועל ירושלים, הבהיר רוני לוי בשיחה עם התקשורת שהוא יחדד את הנהלים ויקבע כי רמזי ספורי הוא הבועט ואם הוא לא על הדשא הבועטים הבאים יהיו ניקיטה רוקאביצה ואיאד אבו עביד. המאמן גם אמר את הדברים לשחקנים וכדי שזה לא יישכח, הסדר הזה גם יירשם על הלוח בחדר ההלבשה.

לוי מתכוון להמשיך לשחק בשתי שיטות משחק ומדי פעם לעבור לשלושה בלמים גם כדי להיות מגוון ולהטעות את היריב וגם כי להפועל באר שבע יש על הספסל שני בלמים של נבחרת ישראל, איתן טיבי ואיאד אבו עביד. "כשיש לך בהרכב את חאתם ומיגל וכשיש לך על הספסל שני בלמים מהטובים בארץ כמו איאד ואיתן, אתה לא יכול להתעלם מהנוכחות המרשימה הזו של ארבעה בלמים מצוינים ולא לנסות מדי פעם לשחק עם שלושה בלמים", אומרים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully