וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה עלתה ל-0:1 בוורלד סיריס

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 7:38

הומראנים של חורחה סולאר ואדם דובאל הובילו את הברייבס ליתרון מוקדם, בדרך לניצחון 2:6 ביוסטון במשחק הראשון של הסדרה. בין רביעי לחמישי (3:09), האסטרוס ייארחו את משחק 2

וורלד סיריס 2021 יצאה הלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך עם הופעה נהדרת של אטלנטה, שניצחה 2:6 ביוסטון ועלתה ליתרון 0:1. האטסרוס יארחו בין רביעי לחמישי (3:09) את משחק 2 ויהיו חייבים להתאושש לפני שהסדרה נוסעת לג'ורג'יה, כאשר חוזה יורקידי יגיש עבורם ומקס פריד ינסה לקרב את הברייבס לאליפות ראשונה מזה 26 שנים.

יוסטון - אטלנטה 6:2 (0:1 לברייבס בוורלד סיריס)

אחרי שהשלימו את הסנסציה מול הדודג'רס, הברייבס הגיעו מוכנים גם לטקסס והסתערו מהפתיחה. פראמבר ואלדס, שכיכב נגד בוסטון בסיבוב הקודם, שרד הפעם רק שישה אאוטים, בהם הרשה חמש ריצות שהכניסו את יוסטון לבור ממנו היא לא הייתה יכולה לצאת.

חורחה סולאר, הלידאוף של אטלנטה, פתח את המשחק עם הומראן בהגשה השלישית בלבד ואוסטין ריילי הכניס ריצה נוספת באינינג הראשון עם דאבל מוצלח. באינינג הבא סולאר שלח עוד ריצה פנימה ובשלישי היה זה אדם דובאל שירה להומראן בן שתי ריצות, קבע 0:5 גדול ושלח את ואלדס לספסל.

מנגד, צ'רלי מורטון, ששיחק עם רגל שבורה (!), הצליח למשוך 2.1 אינינגים ואחרי שהוחלף האסטרוס אומנם השיגו ריצה מצמקת, אבל הבולפן האורח עבד היטב, פרדי פרימן סיפק ביטחון עם חבטת הקרבה מוצלחת ואטלנטה סגרה עניין בלי בעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully