וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מודאגת: "השאלה היא לא מתי, אלא אם ראמוס יחזור לשחק"

בספרד טוענים: השיקום של הבלם בן ה-35 לא מתקדם בקצב הרצוי, ובפריס כבר חוששים. ניימאר: "מאז שמסי הצטרף אני רגוע ושקט יותר"

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 1:1 (3:4 בפנדלים)/ספורט1

סרחיו ראמוס ממשיך להדאיג את פריז סן ז'רמן. הבלם בן ה-35 שהצטרף בקיץ ועוד לא רשם הופעת בכורה בקבוצה, עדיין משתקם מהפציעה בברך שמשביתה אותו בחודשים האחרונים, ולא ברור מתי יחזור למגרשים. לפי דיווחים בצרפת היעד הוא להעניק לו דקות ראשונות העונה במשחק מול נאנט ב-20 בנובמבר, אבל בספרד טוענים שהמצב מסובך יותר.

לפי "קאדנה סר", בפ.ס.ז' יש דאגה של ממש מהמצב של הבלם. "השאלה הגדולה היא לא מתי ראמוס יוכל לשחק, אלא האם יוכל לעשות זאת בזמן הקרוב", ציינו בדיווח. "יש הרבה סימני שאלה בצוות הרפואי של הקבוצה, וזה משפיע גם על ראמוס מבחינה נפשית, כי הוא מרגיש שהגוף לא מגיב כמו שצריך למרות שהחודשים עוברים".

סרחיו ראמוס שחקן פריז סן ז'רמן עם נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי, המנהל המקצועי לאונרדו. רויטרס
מתי הוא כבר ישחק? סרחיו ראמוס/רויטרס

בפ.ס.ז' מנסים להכניס לעניינים את גם ניימאר, שטוען: מאז שמסי הצטרף, אני מרגיש הרבה יותר בנוח. "אני מאושר שהוא הגיע. הוא לא רק אייקון, לא רק גאון כדורגל והשחקן הטוב בעולם, אלא גם חבר. וכשיש חברים לצידך, החיים קלים ושקטים יותר. אנחנו מקווים לעשות היסטוריה יחד, בדיוק כמו שעשינו בברצלונה", אמר הברזילאי.

ניימאר חילק מחמאות גם לקיליאן אמבפה ומרקו וראטי. "קיליאן מהיר כמו שד, הוא כישרון ענק. על וראטי ידעתי שהוא טוב, אבל לא האמנתי שעד כדי כך. היום אני מבין שהוא כדורגלן מבריק, אחד הקשרים הכי גדולים ששיתפתי איתם פעולה לצד צ'אבי ואינייסטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully