וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "לווילבקין קשה לקלוע כרגע, אך הוא תורם בדרכים אחרות"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 0:12

מאמן מכבי תל אביב התייחס לערב קליעה חלש נוסף של הגארד בניצחון על ז'לגיריס, והחמיא לוויליאמס ולאוואנס: "דרק בדרכו למעלה, קינן עושה עבודה מצוינת"

אולי זה יישמע מובן מאליו, בוודאי לאור רמתה של היריבה, אבל מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) את ניצחונה השלישי ברציפות ביורוליג, 62:76 על ז'לגיריס קובנה. הפעם האחרונה שבה הגיעו הצהובים לרצף שכזה אירעה לפני שנה וחצי, כשמגיפת הקורונה פרצה ומיד אחר כך הביאה לביטול העונה.

"מצאנו את האיזון בהתקפה, הפגנו כמה מהלכים יפהפיים, פירגנו אחד לשני והניצחון הגיע לנו ב-100 אחוזים", אמר המאמן יאניס ספרופולוס. "היה לנו משחק טוב מאוד, למעט חמש דקות ברבע הראשון שבהן איבדנו ריכוז, אבל אחר כך חזרנו, רצנו ל-10:23 וצעדנו ביתרון דו ספרתי כמעט לאורך כל המשחק".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"היה לנו משחק טוב מאוד". ספרופולוס/דני מרון

האלופה השיגה את הניצחון למרות עוד ערב קליעה חלש של סקוטי ווילבקין, שפגע ב-1 מ-9 מהשדה, אבל תרם שישה אסיסטים וחמש חטיפות (שיא קריירה). "ההגנות מתמקדות בסקוטי", הסביר ספרופולוס. "היו שני מהלכים רצופים שבהם הוא יצא מחסימה ושני שחקנים קפצו עליו, אז הוא מצא את אנטה ז'יז'יץ' וקמרון טיילור לקליעות. קשה לו יותר לקלוע כרגע, אבל הוא מוצא דרכים אחרות לתרום ולעזור לקבוצה".

המאמן היווני החמיא גם לדרק וויליאמס (17 נקודות) וקינן אוואנס (13), שהצטיינו במשחק. "דרק הוא שחקן אתלטי שמשחק עם הרבה אנרגיות, והוא בדרכו למעלה. הוא נכנס לעניינים ומתחבר לקבוצה, ולומד את השיטה שלנו. על קינן הנחנו הרבה אחריות, למרות שזו העונה הראשונה שלו ביורוליג, והוא עושה עבודה מצוינת - לא רק בהתקפה, אלא גם בפתיחת האופציה ללחץ על הכדור. הוא הרכז המוביל שלנו, והוא ישחק טוב עוד יותר כשירגיש יותר בנוח".

לסיכום, ביקש ספרופולוס לציין שחקן נוסף. "אנג'לו קלויארו לא קלע נקודות, אבל בזמן שהוא היה על המגרש היינו בפלוס 25 הפרש. הוא הוציא מהמשחק את אדרגאס אולנובאס, שהוא אחד השחקנים החשובים בז'לגיריס".

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. דני מרון
תרם למרות ערב קליעה חלש. ווילבקין/דני מרון

המאמן המפסיד, יורה זדובץ', ניסה להתנחם: "אנחנו נמצאים בתקופה רעה, עם בעיות רבות, והאמת היא שאני לא כל כך מאוכזב מהמשחק. כשצימצמנו את ההפרש, המשחק יכול היה להתפתח לכל הכיוונים, אבל ביצענו שתי טעויות קריטיות והם הענישו אותנו. לא ויתרנו, המשכנו לנסות ולהאמין, ולכן אני קצת מרוצה. אני מקווה שבקרוב נפיל את החומה ונשיג את הניצחון הראשון".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully