וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עפה מגביע הליגה, ליברפול וטוטנהאם עלו לרבע הגמר

הקבוצה שזכתה בתואר בארבע השנים האחרונות הפסידה בפנדלים לווסטהאם, שחקניו של קלופ לא התקשו מול פרסטון והספרס ניצחו 0:1 בברנלי. גם לסטר וברנטפורד העפילו

תקציר: ווסטהאם הדיחה את מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה/ספורט1

הושלמה תמונת רבע גמר גביע הליגה באנגליה, אחרי שהערב (רביעי) לארסנל, צ'לסי וסנדרלנד הצטרפו גם טוטנהאם, ליברפול וברנטפורד. בשני המשחקים שהיו במוקד עדיין לא נרשמה הכרעה, כשמנצ'סטר סיטי בעיצומו של דו קרב פנדלים בלונדון נגד ווסטהאם ועדיין לא הסתיים המפגש בין לסטר לברייטון.

ג'ק גריליש, פיל פודן, גבריאל ז'סוס שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
ווסטהאם לא ניצחה את מנצ'סטר סיטי מאז 2015/רויטרס

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 0:0 (3:5 בפנדלים)

רצף של ארבע שנים שבהן גביע הליגה הונף על ידי מנצ'סטר סיטי הגיע לסיומו הערב. אלופת אנגליה, שפתחה בהרכב די חזק שכלל את קווין דה בריינה וריאד מאחרז, בין השאר, לא הצליחה להבקיע את השער של הפטישים בזמן החוקי ונגררה לדו קרב פנדלים, שם פיל פודן החטיא את הבעיטה הראשונה וחרץ את גורל הסיטיזנס. ווסטהאם כבשה בכל חמש הבעיטות שלה והמשיכה לרבע הגמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו במינאמינו ובאוריגי מעלים את ליברפול שלב

תקציר: פרסטון - ליברפול 2:0/ספורט1

פרסטון - ליברפול 2:0

הקבוצה החמה ביותר בממלכה וכנראה גם בעולם, שעדיין לא הפסידה משחק העונה, שמרה על המאזן הנפלא גם במשחק החוץ נגד הקבוצה מליגת המשנה, ועשתה זאת בסגל חסר למדי. גם בלי טרנט אלכסנדר ארנולד, אנדי רוברטסון, וירג'יל ואן דייק, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו וכוכבים אחרים שנחו אחרי ה-0:5 המוחץ על מנצ'סטר יונייטד. אחרי 45 דקות מאופסות, טאקומי מינאמינו (62) ודיבוק אוריגי (84) כבשו והעלו את המייטירדס לשלב הבא.

טאקומי מינאמינו, שחקן ליברפול. Lewis Storey, GettyImages
בגביע הליגה הוא שיחק וגם כבש. מינאמינו/GettyImages, Lewis Storey

צפו בניצחון של טוטנהאם בברנלי בדרך לרבע הגמר

תקציר: ברנלי - טוטנהאם 1:0 (גביע הליגה)/ספורט1

ברנלי - טוטנהאם 1:0

הספרס בתקופה די גרועה בפרמיירליג, שם הפסידו בשלושה מתוך חמשת המשחקים האחרונים, אבל הערב הם עשו את המוטל עליהם מול יריבה מאותה הליגה - על אף היותה אחת הקבוצות שעדיין לא ניצחה העונה. הארי קיין פתח בהרכב והשלים 90 דקות, צעד מפתיע מצד המאמן נונו אספיריטו סנטו לאור העובדה שהתרנגולים יארחו בשבת בליגה את מנצ'סטר יונייטד, אבל החלוץ שוב לא כבש והיחיד שמצא את הרשת היה לוקאס מורה שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-68. יונג מין סון, בניגוד לקיין, רק עלה מהספסל ל-25 הדקות האחרונות.

משחקים נוספים:
לסטר - ברייטון 2:2 (2:4 בפנדלים)
סטוק סיטי - ברנטפורד 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully