וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על כל הקופה: "ריאל מדריד נחושה להחתים את הולאנד בנוסף לאמבפה"

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 20:04

באיטליה טוענים שלצרפתי יש סיכום לקיץ הבא, אבל הבלאנקוס לא יסתפקו בו וינסו לרכוש את הסקורר הנורבגי. בייל, הזאר ואיסקו על המדף

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

האם ריאל מדריד תחזור בעונה הבאה לימי הגלאקטיקוס? ג'אנלוקה די מארציו כתב הכדורגל הבכיר באיטליה מדווח שלבלאנקוס יש כבר סיכום עם קיליאן אמבפה והיא תחתים אותו בעונה הבאה. אבל זה לא הכול, לפי הדיווח המועדון הספרדי שרוצה לשחזר את התהילה שלו גם בליגת האלופות, נחוש להחתים גם את לא אחר מאשר ארלינג הולאנד כבר בקיץ הקרוב.

כזכור, אמבפה היה על סף מעבר לריאל מדריד כבר בעונה הזו. הוא בעצמו הודה שהוא רצה לעזוב כדי שפריז תקבל עליו כסף, אבל הצרפתים סירבו לשחרר אותו והמשמעות היא שאמבפה יעבור ככל הנראה לבלאנקוס בחינם בסוף העונה ויקבל חוזה עתק כראוי לכוכב בסדר גודל הזה.

קארים בנזמה וקיליאן אמבפה. Laurence Griffiths, GettyImages
ישתפו פעולה גם בריאל מדריד? אמבפה ובנזמה/GettyImages, Laurence Griffiths

לגבי ארלינג הולאנד, הסקורר הנורבגי שמתמודד כעת עם פציעה ממנה הוא צפוי לחזור רק ב-2022, מחזיק בחוזה בבורוסיה דורטמונד עד קיץ 2024 ושווי השוק שלו מוערך בלא פחות מ-150 מיליון יורו, כך שהעסקה שלו תהיה יקרה מאוד עבור ריאל מדריד.

אבל איך ריאל מדריד תעמוד בעלות של שניהם? לבלאנקוס יש הרבה "עודפים" בסגל ושחקנים שבקושי משחקים כמו מרקו אסנסיו, לוקה יוביץ', גארת' בייל, איסקו, מרסלו וגם אדן הזאר שבעיקר פצוע מאז שהגיע לקבוצה. כל אלו מועמדים למכירה, ובספרד כבר מפנטזים על טריו מפלצתי של אמבפה, בנזמה והולאנד, כאשר גם ויניסיוס נמצא בכושר מצוין ובעונת פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully