וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נתפס: באיירן חטפה 5:0 מגלדבאך והודחה מהגביע הגרמני

מדהים: האלופה חטפה את הפסדה הגדול ביותר מזה 43 שנה בדרך החוצה מהמפעל, כשגם רצף 84 המשחקים הרשמיים עם שער נעצר. קונה פתח (3), צמדים לאמבולו ובנסבאיני. קרלסרוהה מהליגה השנייה הדיחה את לברקוזן

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 0:5/ספורט1

הסיבוב השני בגביע הגרמני נמשך הערב (רביעי) עם שמונה משחקים. במוקד כמובן עמדה התבוסה המשפילה שחטפה באיירן מינכן, שהודחה בבושת פנים לאחר 5:0 שחטפה מבורוסיה מנשנגלבאך. עוד קודם לכן נרשמה הפתעה, כאשר באייר לברקוזן נכנעה בביתה 2:1 לקרלסרוהה מליגת המשנה.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן מאוכזב. רויטרס
האלופה בהלם. נוייר/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 0:5

את מה שקרה הערב בבורוסיה פארק קשה להסביר במילים. האלופה הגיעה למשחק חוץ במגרש בו היא מתקשה לא מעט בשנים האחרונות, אך איש לא צפה את מה שיתחולל. המארחת פתחה בסערה וצעדה ביתרון 0:3 כבר בדקה ה-21. קונה כבש ראשון תוך שלוש דקות, בנסבאיני הוסיף צמד בדקות 15 ו-21, והבווארים, שעלו בהרכב שכלל שחקנים בכירים פשוט היו בהלם. את המחצית השנייה פתחה גלדבאך כמו שעשתה בתחילת המשחק, כשברל אמבולו הנפלא כבש צמד בדקות 51 ו-58 בדרך לחמישייה בלתי נתפסת כשעוד לא עברה שעה של משחק.

באיירן חיפשה לצמק, והגיעה למספר מצבים אך תומאס מולר במשחק רע מאוד הרבה להחמיץ כשכל מה שניסתה לעשות האורחת יצא לה הפוך. מדובר בהפסדה הגדול ביותר של באיירן מאז 1978, אז חטפה 7:1 מפורטונה דיסלדורף. בנוסף, האלופה לא הייתה בפיגור 5:0 במשחק רשמי מאז 20 בספטמבר 2008. אז היא הצליחה לצמק והפסידה "רק" 5:2 לוורדר ברמן בליגה, כשכעת גם שערי זכות לא הצליחה הקבוצה של נאגלסמן להשיג. בנוסף, רצף 84 המשחקים של באיירן בהם כבשה לפחות שער אחד נקטע, זאת בנוסף כמובן להדחה מהגביע הגרמני כבר בסיבוב השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בהפסד המפתיע של באייר לברקוזן לקרלסרוהה

תקציר: באייר לברקוזן - קרלסרוהה 2:1/ספורט1

באייר לברקוזן - קרלסרוהה 2:1

פלוריאן וירץ וחבריו שמטו יתרון 0:2 מול פ.צ. קלן וסיימו ב-2:2 השבוע בבונדסליגה, תיקו שני ברציפות אחרי ה-1:1 מול ריאל בטיס בליגה האירופית, אבל ספק אם מישהו חשב שהם יודחו מהגביע הגרמני על ידי הקבוצה שמדורגת במקום השמיני בליגה השנייה וירשמו משחק רביעי רצוף ללא ניצחון.

לוקאס קואטו העלה את האורחים ליתרון מפתיע כבר בדקה הרביעית והניסיונות של לברקוזן לחזור למשחק נשאו פרי כשבדקה ה-54 המגן ההולנדי ג'רמי פרימפונג איזן ל-1:1, אבל תוצאת המשחק נקבעה כעבור תשע דקות, אז הדרום קוריאני קיונג-רוק צ'וי הכניע את לוקאס הרדצקי. ג'רארדו סאואנה העלה מהספסל בתגובה את פלוריאן וירץ וקרם דמירבאי, אבל גם שני הכוכבים לא הצליחו לכפות הארכה לכל הפחות.

משחקים נוספים:

בוכום - אוגסבורג 4:5 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)
מנהיים - אוניון ברלין 3:1 בתום הארכה
דינמו דרזדן - סט. פאולי 3:2 בתום הארכה
שטוטגרט - פ.צ. קלן (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully