וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו בריאיון: "הצעירים של היום מקבלים הכל יותר בקלות"

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 13:56

שולח מסר לכוכבי הדור הבא ("אני כאן כדי לעזור, אבל זה צריך לבוא מהם"), מסמן את היעדים ("מקווה לזכות במשהו כבר העונה"), ומדבר על ההסתגלות המחודשת לאנגליה ("השחקנים כאן יותר כנים"). צפו בריאיון עם כוכב מנצ'סטר יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו בריאיון/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו עדיין מתרגל לחיים החדשים במנצ'סטר, ועוד לפני המהלומה הכואבת שמנצ'סטר יונייטד שלו חטפה מליברפול, הוא סיפר בריאיון על ההסתגלות המחודשת לאנגליה, השאיפות שלו מהעונה הנוכחית והבעיה שלו עם דור הכוכבים הצעירים.

"אני כאן כבר חודשיים", אמר רונאלדו. "ועדיין מסתגל לצוות המקצועי החדש, לשפה החדשה, לכדורגל החדש, לפרמיירליג, למערכת החדשה, למזג האוויר החדש, אבל בינתיים הכל בסדר. הפרמיירליג דומה למה שהיא היתה בקדנציה הקודמת שלי כאן. הכדורגל מהיר יותר מכל ליגה שבה שיחקתי, השחקנים כאן קצת יותר כנים, כלומר לא מעיפים סתם כדורים אלא יותר ישרים, השופטים לא שורקים ליותר מדי עבירות... שיחקתי שש שנים באנגליה אז יש לי זיכרונות טובים, אבל זה פרק חדש בחיי ואני צריך להסתגל מחדש".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Shaun Botterill, GettyImages
מה יהיה עם הצעירים? רונאלדו/GettyImages, Shaun Botterill

"הביקורות תמיד יהיו קיימות", הוא המשיך. "כשאתה משחק באחד המועדון הגדולים בעולם זה קורה, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה. ואנחנו צריכים להיות מסוגלים לקבל את הביקורת, כי ככה זה במנצ'סטר. אני כאן כדי לעזור למועדון, השחקנים שרוצים ללמוד ממני פשוט צריכים להיות לידי מדי יום. אני לא משתנה בשגרת היום-יום, מוסר העבודה שלי לא משתנה, אבל אני חושב שדברים מסוימים צריכים להגיע מהשחקנים עצמם. במיוחד השחקנים הצעירים. זו לא ביקורת על אף אחד, לא מתפקידי לבקר אף אחד, כי אותי מבקרים המון אז אני לא אבקר מישהו אחר, אבל אני לא מתכוון רק בעולם הכדורגל".

"הדור החדש", הסביר CR7. "ילידי 1995 והלאה, הם חושבים בצורה שונה על החיים, על כדורגל, על הקשיים. זה חייב לבוא מתוכך. אתה חייב לקבל נקודות מסויימות, שאני לא מסכים איתן. כי אני זוכר שבדור שלנו, ילידי 1985, היה קשה יותר להתקבל לקבוצה הבוגרת. אני זוכר כמה קשה היה לשחק במנצ'סטר יונייטד ואפילו בנבחרת, אבל אם תסתכל היום בכל העולם, הם מקבלים הכל קצת יותר בקלות, והם לא מעריכים את זה מספיק. זו נקודת המבט שלי. אז אני כאן כדי לעזור לילדים, אם הם ירצו את עזרתי, אבל זה צריך לבוא מהם".

על הציפיות שלו מהעונה אמר: "לא חזרתי לחופשה, חזרתי כדי לזכות בתארים, אם נחשוב בצורה דומה אני חושב שזה יהיה אפשרי. בעייני הצלחה העונה תהיה רק זכייה בתואר. הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא זכייה בתארים, זו דעתי, ומנצ'סטר יונייטד חייבת לחשוב ככה. זה יהיה קשה, אבל אנחנו צריכים לחשוב חיובי, ואם צריך להקריב משהו בשביל המועדון חייבים לעשות את זה אחרת לא נוכל לזכות בכלום. אני חושב שיש לנו פוטנציאל עצום ושחקנים מדהימים ואני מקווה שנזכה במשהו כבר העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully