וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: דמבלה. ברצלונה תשכנע את הצרפתי לחתום על חוזה חדש?

הקטאלנים ישקיעו מאמצים רבים כדי לגרום לשחקן הכנף שמסיים חוזה בתום העונה להישאר: "כל אנשי המועדון שוחחו איתו על כך, כולל קומאן"

אוהדים של ברצלונה תוקפים את הרכב של רונאלד קומאן אחרי ההפסד בקלאסיקו/טוויטר

כשהיא במקום התשיעי בליגה הספרדית אחרי תשעה מחזורים, נראה שברצלונה כבר לא תזכה באליפות ספרד העונה, בטח אחרי ההפסד בקלאסיקו לריאל מדריד במחזור הליגה האחרון. נראה שכעת במועדון ירכזו את מירב המאמצים בחידוש חוזהו של עוסמאן דמבלה, שמסיים חוזה בקיץ הבא.

על פי מונדו דפורטיבו, "ברצלונה רוצה מאוד שדמבלה יחתום על חוזה חדש, ומשוכנעת שגם השחקן עצמו מעוניין להישאר, אך חוששת שסוכנו מנסה לשכנע אותו לעזוב לקבוצה אחרת, אחרי שהבטיח לו שיקבל תפקיד משמעותי יותר וירוויח סכומים גדולים בהרבה".

עוסמאן דמבלה ברצלונה עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
גם קומאן דיבר איתו. דמבלה עם אלבה/רויטרס

"אלא שברצלונה לא מתכוונת לוותר לסוכנו", הוסיפו באתר הספורט הקטאלני. "בקבוצה ינסו לשכנעו שהדבר הטוב ביותר לקריירה שלו הוא להישאר, גם אם ירוויח פחות כסף מאשר במקום אחר. כל ראשי המועדון שוחחו איתו, וכך גם המאמן רונלד קומאן".

לסוגיית דמבלה התייחס היום גם קומאן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו רוצים שהוא יישאר איתנו, הוא שחקן חשוב והמטרה שלנו היא להאריך את חוזהו. עדיין לא החלטנו כיצד לפעול במקרה שהוא יחליט לא להאריך את חוזהו".

בנוסף, נערכת ברצלונה לסיטואציה שבה דמבלה יחליט לעזוב, שכן במקרה זה בקבוצה יציבו אותו ברשימת ההעברות כבר בחלון הקרוב, כדי להימנע ממצב שהוא יעזוב ללא תמורה בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully