וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארדן עשה לאבדיה בית ספר, דוראנט נראה שמח כשהוא שמר עליו"

בארה"ב התייחסו ל"ערב הנוראי בשני צידי המגרש" של הישראלי שקלע 2 נקודות בהפסד לברוקלין: "הארדן החזיר את היחסים עם ישראל עשרות שנים לאחור". ויש גם מי שמזכיר: "הוא רק בן 20, שמר טוב על כל שחקני החמישיה"

וושינגטון וויזארדס מתאמנת לקראת המשחק נגד ברוקלין/אתר רשמי

אחרי שפתחה את העונה במאזן 0:2, וושינגטון וויזארדס עם דני אבדיה נחלה הלילה (בין שני לשלישי) את הפסדה הראשון העונה, כשנכנעה 104:90 נגד אחת המועמדות המובילות לזכייה באליפות, ברוקלין נטס של קווין דוראנט וג'יימס הארדן. אבדיה חווה ערב מתסכל נוסף כשהסתפק בשתי נקודות בלבד, כאשר גם הן הגיעו מקו העונשין.

בבירת ארצות הברית לא קיבלו בהפתעה רבה את ההפסד וניתחו את יחסי הכוחות באופן כללי בטבלת המזרח: "השנה המזרח עשוי להיות עמוק יותר מאי פעם. הימים בהם היית יכול להגיע לפלייאוף עם מאזן שלילי כנראה נגמרו, אבל הפער בין הגדולות לשאר הקבוצות עדיין גדול. הנטס הרבה יותר טובים מטורונטו ואינדיאנה, אותן ניצחו הוויזארדס בפתיחת העונה"

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
ערב מתסכל בברוקלין. אבדיה וקיספרט מול בראון/רויטרס

מבחינת דני אבדיה, שפרט לנקודות תרם שבעה ריבאונדים, שני אסיסטים וחסימה ב-19 דקות, יש מי שעדיין סבלני כלפיו בעוד אחרים פחות ריחמו כשהתייחסו ליכולת שלו הלילה. "זו תזכורת שאבדיה בן 20", נכתב על הישראלי, "זה המשחק השלישי שלו אחרי שהוא חוזר משבר ברגל, זה בסך הכל המשחק ה-56 שלו בליגה. כל זה מגיע אחרי עונת רוקי שבוזבזה, עונה שלגביה יש קונצנזוס כי במהלכה לא השתמשו בו נכון".

במהלך המשחק, הפורוורד הישראלי ביצע עבירה על ג'יימס הארדן בזריקה לשלוש, אותה קלע הכוכב המזוקן בדרך למהלך של ארבע נקודות. "אבדיה עשה הגנה טובה על כל שחקני החמישייה, זה פשוט אפקט הארדן", כתב קווינטון מאיו המסקר את הוויזארדס, אך יש מי שאמר כי "הארדן עשה לאבדיה ובית ספר" וכי כוכב הנטס אפילו "החזיר את היחסים בין ארצות הברית לישראל כמה עשורים אחורה".

עוד בוואלה!

ניצחון בכורה לקליפרס העונה, גם מילווקי ושיקגו ניצחו

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול בלייק גריפין שחקן ברוקלין נטס. רויטרס
אחד האשמים בריצה של הנטס? אבדיה מול גריפין/רויטרס

הנטס הוליכו ב-25 הפרש במחצית הראשונה, אך האורחת מהבירה הצליחה להקטין משמעותית את הפער. כאשר ברוקלין הגדילה חזרה את היתרון ל-52:70 אחרי כמה דקות חלשות, כתב הנטס בריאן מאהוני רשם כי אחת הסיבות שהדקות הרעות של ברוקלין הסתיימו היא כי מאמן הוויזארדס, ווס אנסלד ג'וניור, הכניס את אבדיה שחווה ערב נוראי בשני צידי המגרש. בנוסף צוין כי קווין דוראנט נראה "די שמח" כשאבדיה שמר עליו.

פרט להפסד, לוויזארדס יש סיבה נוספת לדאגה אחרי ההפסד בניו יורק מכיוון שהרכז המחליף של הקבוצה, ראול נטו, נפגע בכתפו ולא חזר להתמודדות. הברזילאי הקשוח, שבדרך כלל מצליח לשחק עם כאבים, היה נראה סובל מכאבים והמאמן אנסלד ג'וניור סיפר כי עדיין אין עדכון על חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully