וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון הודה להנהלה אחרי הניצחון: "נתנה את כל השקט בעולם"

25.10.2021 / 22:37

מאמן אשדוד מקווה שהניצחון בבלומפילד יוציא את הקבוצה לדרך חדשה: "שחקנים בתקופה הכי קשה מתאמנים מדהים". סייף: "זה ייתן דחיפה"

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד מקווה שהניצחון הערב (שני) 0:2 על מכבי תל אביב יוציא את הקבוצה לדרך חדשה, אחרי פתיחת עונה חלשה ומאכזבת. הקבוצה מעיר הנמל נהנתה משערים של נאור סבג (29) ואור אינברום (82), וניצלה עד תום את היתרון המספרי שלה מאז ההרחקה של שרן ייני בדקה ה-19.

רן בן שמעון, מאמנה של מ.ס. אשדוד שיבח בסיום את שחקניו וגם את ההנהלה: "שני דברים הובילו לניצחון הזה: שחקנים בתקופה הכי קשה של חייהם מתאמנים בצורה מדהימה וזו גאווה גדולה מבחינתי, והדבר השני זו הנהלה שנתנה את כל השקט בעולם. בלי זה אי אפשר לנצח בבלומפילד ואני אסיר תודה על כך. באנו לפה לשחק כדורגל ולא להתבטל, גם בתקופה שאין לנו נקודות בקופה. מי שראה משחקים שלנו יודע מה אנחנו שווים. קבוצות באנו הגנתי נגדנו. מכבי חיפה ביום שבת זה עולם בפני עצמנו, כך גם הפועל באר שבע אחר כך. ניצחנו, בוא נהנה רגע".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. אריאל שלום
התחלה חדשה? אשדוד חוגגת בסיום/אריאל שלום

קני סייף הוסיף: "אנחנו עובדים קשה מאוד, הגענו לכאן כדי לקחת שלוש נקודות ועשינו את זה. לשחק פה נגד מכבי תל אביב ולקחת שלוש נקודות ייתן לנו דחיפה חשובה מאוד, יש לנו משחקים קשים עכשיו אבל התחלנו את המסע הזה טוב. גם נגד 10 שחקנים צריך לנצח. שאפו לכל השחקנים שעשו מאמץ גדול".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully