וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בגלישה: ארבע נשים בטופ 10, תום ראובני חמישי

דניאלה פלג (6) ונעמה גזית (7) הפגינו יציבות בפתיחת התחרות במארסיי, מאיה מוריס (8) ניצחה בשיוט הרביעי ושחר רשף (9) ניצחה שלוש פעמים אך גם רשמה שני שיוטים רעים. ראובני מרחק שתי נקודות מהמוביל

נבחרת ישראל בגלישה בדגם iQFoil יצאה היום (שני) סוף סוף למים באליפות אירופה בגלישה. האליפות נפתחה רשמית כבר בשבת, אך תנאי רוח לא מספקים במרינה האולימפית של משחקי פריז 2024, השאירו את הגולשים בעמדת המתנה. היום, לאחר יומיים של ציפייה, התגברו הרוחות והוציאו למים 68 גולשות, מהעילית של אירופה, ומספר כפול של גולשים.

אצל הנשים נרשמה פתיחה יפה לנבחרת, כאשר ארבע גולשות מתמקמות בעשירייה הראשונה לאחר שישה שיוטים. דניאלה פלג (6) ונעמה גזית (7) הפגינו יציבות לאורך כל היום הראשון ומאיה מוריס (8) ניצחה את השיוט הרביעי של היום. אלופת ישראל, שחר רשף, ניצחה שלושה מששת שיוטי היום, אך זינוקים רעים בשיוטים 3 ו-4 הותירו אותה במקום התשיעי הכללי.

אצל הגברים, תום ראובני בחר להגיע ולהתאמן במארסיי כשבועיים לפני האליפות וקוצר את הפירות. לאחר ארבעה שיוטים היום ממוקם ראובני במקום החמישי הכללי. התחלה חלשה של היום, עם פסילה בזינוק לשיוט הראשון, לא סימנה את ההמשך, וראובני סיים במקומות 3, 1 ו-3 והוא ממוקם שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון.

נבחרת ישראל בגלישה, דגם iQFoil. גל פרידמן, איגוד השייט בישראל, אתר רשמי
הנבחרת במארסיי/אתר רשמי, גל פרידמן, איגוד השייט בישראל

איגוד השייט בישראל העמיד נבחרת גדולה במיוחד לתחרות זו, עם 19 גולשים וגולשות, וזאת במטרה לספק לנבחרות בסיס תחרויות איתן לקמפיין פריז.

גברים: יואב כהן, יואב עומר, תום ראובני, אופק אלימלך, תומר ורדימון, דניאל תשתש, באז בל, רוי הלל, שלו אגוזי ואייל צרור. מאמן: עודד אושר.

נשים: שחר רשף, שרון קנטור, דניאלה פלג, מאיה מוריס, נעמה גזית, לינוי גבע, ניב רובינסון, מיקה כפרי ושחר טיבי. מאמן: סתיו ביימל.

עם הנבחרת נמצאים המנהל המקצועי, אלי צוקרמן, וכן המאמנים החדשים גל פרידמן ושחר צוברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully