וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון: "כשהכדור לא בידיים של אבדיה הוא הולך לאיבוד"

ווס אנסלד ג'וניור מחפש דרכים לייעול של הישראלי בהתקפה לקראת המבחן בברוקלין (2:30): "נצטרך לוודא שיהיו לו פחות דאגות". בארה"ב מתרשמים מהוויזארדס: "ביל סוף סוף מקבל עזרה"

וושינגטון וויזארדס מתאמנת לקראת המשחק נגד ברוקלין/אתר רשמי

אחרי פתיחת עונה של שני ניצחונות משני משחקים, וושינגטון תעמוד הלילה (בין שני לשלישי, 2:30) למבחן אמיתי, כשתתארח אצל ברוקלין. הנטס אמנם מגיעים למשחק אחרי פתיחת עונה לא קלה ואמנם חוסר הוודאות סביב קיירי אירווינג נמשך, אבל עדיין מדובר בקבוצה מלאה בכישרון, כזו שהוויזארדס עדיין לא פגשו העונה. לקראת המשחק, התייחס המאמן ווס אנסלד ג'וניור בין היתר גם לשילובו של דני אבדיה, שבניצחון האחרון על אינדיאנה קלע שתי נקודות בלבד, ועדיין לא בא מספיק לידי ביטוי בצד ההתקפי, עם ממוצעים של 5 נקודות למשחק.

"דני משחק חזק, לפעמים הוא לא משחק עם מספיק ודאות וביטחון, אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלהגדיר לו את העמדה שלו, אם הוא סמול פורוורד או פאוור פורוורד", טוען אנסלד ג'וניור, שמחפש פתרונות כדי לערב יותר את הישראלי. "בזכות הסגנון שאנחנו משחקים בו, שחקנים יכולים לעבור מעמדה לעמדה, ודני אמנם הראה ניצוצות של פלימייקר ראשי או משני, אבל כשהכדור לא בידיים שלו לפעמים הוא קצת אבוד. יכול להיות שאנחנו צריכים לפשט קצת את משחק ההתקפה ולתת לו לשחק רק בעמדה 4".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
פחות דאגות, יותר נקודות? אבדיה/רויטרס

אנסלד ג'וניור אומר להגנתו של אבדיה ש"הגנתית הוא טוב מאוד. הוא שומר גארדים ופורוורדים ועושה עבודה יפה, אבל התקפית אולי צריך לתת לו לדאוג מפחות דברים, ולגרום לו להיות יעיל גם במהלכים פשוטים יותר".

פתיחת העונה החיובית של הוויזארדס לא נעלמת מעיניהם של הפרשנים בארצות הברית, ובמד הכוח העדכני של ESPN אחרי השבוע הראשון של העונה, דורגה וושינגטון במקום ה-16 - טיפוס של חמישה מקומות ביחס לדירוג הקודם.

"הוויזארדס פתחו את העונה עם שני ניצחונות, ונראה שבראדלי ביל סוף סוף מקבל סיוע מהשחקנים הוותיקים שלצידו", הסבירו ב-ESPN. "הג'נרל מנג'ר טומי שפרד הוסיף עומק לקבוצה, וגם ספנסר דינווידי וקייל קוזמה בולטים עד כה. עכשיו הם ינסו לשמור על מאזן נקי מהפסדים גם אחרי המבחן בברוקלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully