וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצטדיון בשכונת התקווה ישופץ בעלות של כ-8 מיליון שקלים

עיריית תל אביב הודיעה כי במטרה "להשקיע במבני ציבור, קהילה וספורט בשכונות דרום העיר", המגרש ישופץ בחצי השנה הקרובה. עם זאת, בני יהודה תמשיך לשחק בבלומפילד

בני יהודה תל אביב אמנם עזבה את המגרש בשכונת התקווה בלית ברירה ועברה לאצטדיון בלומפילד, אבל שם יושב המועדון ושם היא עורכת את אימוניה. היום (שני) התבשרו במועדון כי עיריית תל אביב תשפץ את המגרש בשכונה בעלות של כ-8 מיליון שקלים, גם מתוך רצון סייע לקבוצה להעמיד את התנאים האידיאליים לשחקנים ולמחלקות הנוער והילדים.

אצטדיון שכונת התקווה. עיריית תל אביב-יפו,
ישופץ בחצי השנה הקרובה. האצטדיון בשכונת התקווה/עיריית תל אביב-יפו

הקבוצה הבוגרת אמנם תמשיך לקיים את משחקיה באצטדיון בלומפילד ולא תשוב לשחק בשכונת התקווה, אולם גם זו בשורה משמחת עבור הזהובים. השיפוץ יחל בימים הקרובים ולפי הודעת העירייה התקבלה ההחלטה לשפץ מכיוון שישנה "חשיבות בחידוש האצטדיון כחלק מההשקעה העירונית במבני ציבור, קהילה וספורט בשכונות דרום העיר".

האצטדיון נחנך בשנת 1945 ושימש לאורך עשרות שנים כאצטדיון המיתולוגי של שכונת התקווה וקבוצת בני יהודה בפרט, אולם כיום פועל באופן חלקי בלבד. השלב הראשון של עבודות השיפוץ יכלול עבודות בטיחות לטריבונה כולל חיזוק, שיקום ואיטום בטונים, החלפת מושבים והתאמות לרישוי עסקים, והוא עתיד להסתיים בסוף מאי 2022.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully