וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישורת האחרונה: וורלד סיריס 2021 יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 13:13

יוסטון הפייבוריטית, שמחפשת אליפות שנייה בחמש עונות, תארח את משחק 1 (3:09, SPORT5) מול אטלנטה, שתקווה לעקוץ בזכות הניסיון והמגישים ולהביא את התואר לג'ורג'יה לראשונה מאז 1995

פאמבר ואלדז יוסטון אסטרוס. Elsa, GettyImages
ואלדס יפתח עבור האסטרוס במשחק 1/GettyImages, Elsa

עונת ה-MLB מגיעה לישורת האחרונה שלה והלילה (בין שלישי לרביעי, 3:09, SPORT5) ייערך משחק מספר 1 בוורלד סיריס בין יוסטון לאטלנטה.

האסטרוס הם הפייבורטים הברורים על פי הסוכנויות. בשנים האחרונות יוסטון היא אחת הקבוצות הטובות בליגה וזו הפעם השלישית בחמש עונות שהיא מגיעה לוורלד סיריס. אחרי זכייה ב-2017 והפסד מפתיע ב-2019, היא מקווה להשיג תואר נוסף.

יוסטון הצליחה לבנות את עצמה מחדש אחרי שהוכתמה בשערוריית גניבת הסימנים לפני כשנתיים. עם המנג'ר הוותיק דאסטי בייקר היא עברה בדרך לסדרת הגמר את שיקגו וייט סוקס ובוסטון רד סוקס והיא נהנית מההתקפה הטובה ביותר בליגה, כאשר בשבועות האחרונים מוביל אותה יורדן אלברס, שנמצא בכושר מסחרר.

אטלנטה מנגד, זוקפת לזכותה שלוש אליפויות, האחרונה שבהן אי שם ב-1995. בשנות ה-90 היא הייתה אחת הקבוצות הטובות בליגה, אך הפסידה לא פחות מארבע פעמים בוורלד סיריס. בשנים האחרונות הברייבס שוב הרימו ראש והשנה הם חוזרים לגמר, אחרי שאשתקד נכנעו 4:3 מול לוס אנג'לס דודג'רס ב-NLCS. הפעם הם כבר עברו את הדודג'רס בשישה משחקים, אחרי שהדיחו גם את מילווקי.

הברייבס קירטעו לאורך רוב העונה הסדירה וסיימו עם 88 ניצחונות בלבד, אך בפלייאוף הם נהנים מהיכולת האדירה של אדי רוסאריו והניסיון של פרדי פרימן הוותיק, לצד צוות מגישים איכותי בראשות טיילר מאצק. במשחק הראשון בסדרה הברייבס ישלחו לגבעה את צ'רלי מורטון, כאשר את המארחים יוביל פראמבר ואלדס, שפירק את הרד סוקס במשחק 5 ב-ALCS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully