וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו בשואה": ג'ואי בארטון התבטא בצורה חריגה ועורר סערה

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 10:09

מאמן בריסטול רוברס שוב מסתבך, אחרי שהשווה את היכולת של שחקניו לשואה בסיום משחק: "אם צריך להזכיר לאנשים כמוהו ש-6 מיליון יהודים נספו, המצב שלנו לא טוב"

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

לא בפעם הראשונה וכנראה גם לא בפעם האחרונה - ג'ואי בארטון הסתבך. שחקן העבר שמאמן כיום את בריסטול רוברס מליג 2, רשם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אחרי שספג 3:1 מניופורט קאונטי בבית. בעקבות איבוד הנקודות, בריסטול ירדה למקום ה-18 מתוך 24 קבוצות, והיא נמצאת בסכנת ירידה ממשית. בסיום, בריאיון שלאחר המשחק, דיבר בארטון על ההפסד של קבוצתו, השווה את היכולת של שחקניו לשואה ובעקבות זאת ספג ביקורות רבות בממלכה.

"הקבוצה שלנו היא כמו המשחק כיסאות מוזיקליים", אמר בארטון. "שחקן נכנס לעניינים, אבל אז הוא נפצע ונעדר. שחקן אחר מצטיין, ומיד לאחר מכן הוא מושעה. שחקן נוסף משחק טוב במשחק אחד, ובמשחק שלאחר מכן נראה כמו בשואה או בסיוט".

גולשים רבים מיהרו להגיב לדבריו של בארטון ברשתות החברתיות, כשגם ארגון "סאסקס חברים של ישראל" - ארגון אנגלי שתומך בישראל - הגיב בחריפות לדברי המאמן. "השימוש במונח 'שואה' הפך בשנים האחרונות לשכיח, עד כדי כך שמטומטמים חושבים שאפשר להשתמש בו בהקשר כדי לתאר משחק גרוע של קבוצת כדורגל. אם צריך להזכיר לאנשים כמו בארטון ש-6 מיליון יהודים נספו בשואה - המצב שלנו לא טוב".

בארטון היה מעורב בתקריות רבות בזמן שהיה שחקן פעיל. בתחילת הדרך שלו במנצ'סטר סיטי הוא כיבה סיגר בעינו של חברו לקבוצה ג'יימי טנדי. שנה לאחר מכן, במהלך מחנה אימונים של הסיטיזנס בתאילנד, הוא הכה אוהד בן 15. במרוצת השנים חשף את ישבנו בפני אוהדי אברטון, שוב היכה חבר לקבוצה, הרס מונית, הכה אוהד נוסף ואם זה לא מספיק, אי שם ב-2010, חגג עם הנפת ידו והנחת היד השנייה על שפמו, כשבבריטניה מיהרו לקבוע שמדובר במחווה מסוימת לאדולף היטלר והמשטר הנאצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully