וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ צהל: "תוצאה מטורפת". סולשיאר: "לא יכול להיות גרוע יותר"

מאמן ליברפול התבדח אחרי ה-0:5 באולד טראפורד: "אמרתי לשחקנים במחצית שהם חייבים לשחק טוב יותר". מאמן יונייטד קרוב להרים ידיים: "הגענו לקרקעית, זה כבר יותר מדי". סלאח שבר שיאים, פרגוסון בהלם, אוהדי ליברפול עקצו. קלופ לכתב ספורט1: "זה בהחלט היה וואו"

תקציר מלא: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 5:0/ספורט1

יום היסטורי בפרמיירליג, מחצית היסטורית באולד טראפורד, ערב מדהים לליברפול, ערב משפיל למנצ'סטר יונייטד: הקבוצה ממרסיסייד פירקה היום (ראשון) את יריבתה הגדולה מנצ'סטר יונייטד, במה שעשוי להיות משחקו האחרון של המאמן אולה גונאר סולשיאר. לא על זה אוהדי מנצ'סטר יונייטד חלמו כאשר כריסטיאנו רונאלדו חזר למועדון, אבל היום הפורטוגלי העצבני עוד כמעט הורחק לפני הירידה להפסקה, כאשר ליברפול עלתה ליתרון מדהים 0:4 ב"תיאטרון החלומות", כשבצד השני מוחמד סלאח חגג תצוגה אדירה עם שלושער.

ובזמן שאוהדי יונייטד יצאו מהאצטדיון בדקה ה-60 בפיגור 5:0, אוהדי ליברפול שרו "אולה חייב להישאר" ו"ההגה בידיים של אולה", כשהם מקניטים את מאמן יונייטד, בעוד המצלמה עוברת על פרצופו ההמום של אלכס פרגוסון, שנדנד את ראשו בתדהמה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הופעה מביכה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר יונייטד עוזבים את אולד טראפורד בדקה ה-60 במהלך התבוסה מול ליברפול. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
הולכים הביתה בדקה ה-60. אוהדי יונייטד/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

המספרים

* זו הפעם הראשונה אי פעם שמנצ'סטר יונייטד ירדה להפסקה בפיגור של ארבעה שערים במשחק פרמיירליג.

* מוחמד סלאח הפך לראשון בהיסטוריה של ליברפול שכובש בשלושה משחקי חוץ רצופים מול מנצ'סטר יונייטד.

* סלאח הוא גם האורח הראשון שכובש שלושער באולד טראפורד מאז רונאלדו הברזילאי, שעשה את זה באפריל 2003 בליגת האלופות כשחקן ריאל מדריד.

* סך הכול סלאח הבקיע בשבעה משחקי ליגה רצופים. רק דניאל סטארידג' עשה רצף טוב יותר עם שמונה משחקים (מנובמבר 2013 ועד פברואר 2014).

* סלאח כבש ב-10 המשחקים האחרונים שלו בכל המסגרות. מאז 2017/18 עשו את זה רק כריסטיאנו רונאלדו (אפריל 2018), דובאן ספאטה (ינואר 2019) ורוברט לבנדובסקי (בשלושה מקרים).

* סלאח גם שבר את השיא של דידייה דרוגבה ככובש האפריקאי הטוב בכל הזמנים עם 106 שערים, אחרי שהשתווה אליו בשבוע שעבר.

* השער של נאבי קייטה, אחרי 4:42 דקות בלבד, הוא המהיר ביותר שליברפול כבשה אי פעם באולד טראפורד.

* ליברפול כבשה שלושה שערים ומעלה בכל ששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה וסך הכול בלתי מנוצחת ב-19 משחקי ליגה רצופים.

* ליברפול עם שתי רביעיות רצופות באולד טראפורד (2:4 בשלהי העונה שעברה). לפני כן היו לה רק שלוש רביעיות כאלה בכל הזמנים.

יורגן קלופ מאמן ליברפול חוגג עם שחקניו. רויטרס
"ציפיתי לזה? לא". יורגן קלופ בסיום/רויטרס

קלופ לכתב ספורט1: "זה בהחלט היה וואו"

יורגן קלופ, לוק שואו, משוחחים עם ניב דוברת אחרי ה-0:5 של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

התגובות

אוהדי ליברפול שרו "אולה חייב להישאר", "אולה על ההגה" באולד טראפורד והמאמן יורגן קלופ צהל בסיום: "מה אני יכול להגיד, שציפיתי לזה? לא. זו תוצאה מטורפת. עשינו דברים מדהימים בשליש האחרון של המגרש. זה מיוחד, אבל לא חגגנו כמו משוגעים, אנחנו חייבים לכבד את היריבים. היה לנו מזל בכמה רגעים, יונייטד לא בתקופה הכי טובה שלה. במחצית אמרתי לשחקנים שלי: אתם חייבים לשחק טוב יותר".

אחרי התבוסה 5:0 הראשונה של מנצ'סטר יונייטד בבית מאז פברואר 1955, עשור ויום אחרי ה-6:1 בדרבי, אולה גונאר סולשיאר הודה: "לא יכול להיות גרוע יותר. זה כבר יותר מדי מבחינתי, יותר מדי מבחינתנו כקבוצה. אנחנו קרובים להרים ידיים. הגענו לקרקעית. לא קל להגיד משהו מלבד זה שמדובר ביום הכי שחור שלי מאז שאני מוביל את השחקנים האלה. אנחנו לא טובים מספיק באופן אישי או קבוצתי. אי אפשר לתת לליברפול כאלה הזדמנויות, אבל לצערי זה מה שעשינו. הפסדנו 6:1 לטוטנהאם בעונה שעברה, אבל זה הרבה יותר גרוע. נצטרך להתאושש מהר ולנסות להמשיך הלאה".

הארי מגווייר הוסיף: "אני כל כך מאוכזב, נתנו להם כל כך הרבה מצבים להבקיע. הם היו יעילים מול השער ואנחנו לעומתם החמצנו, אבל אני שחקן הגנה ולספוג ארבעה שערים במחצית, בטח באולד טראפורד, זה אפילו לא קרוב למשהו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully