וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן ובלאט אכזבו בהפסד אלבה, ריאל מדריד הפסידה לראשונה בליגה

אחרי שהצטיין מול הכוכב האדום, הגארד הסתפק בשתי נקודות ב-65:59 מול גוטיגן, הפורוורד לא קלע. הספרדים הופתעו בבית 75:70 על ידי גראן קנאריה, 73:75 דרמטי לברצלונה על מלאגה

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

אחרי ההצגה של אלבה ברלין ביורוליג והניצחון על הכוכב האדום, הקבוצה של יובל זוסמן ותמיר בלאט הפסידה במפתיע בביתה לגוטיגן החלשה 65:59. בלאט, שהיה מצוין מול הכוכב וזכה למחמאות, קיבל 20 דקות מהספסל אבל תרם רק 2 נקודות והחטיא את כל ארבע הזריקות שלקח מחוץ לקשת. זוסמן פתח בחמישיה, אבל שיחק רק 10 דקות ולא עלה על הלוח. אוסקר דה סילבה הוביל עם 17 שלא הספיקו, קמאר באלדווין הוביל את המנצחים עם 18.

רודי פרננדס, שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
הפסד ביתי מפתיע. רודי פרננדס/GettyImages, Sonia Canada

בספרד, ריאל מדריד ספגה הפסד ליגה ראשון העונה רגע לפני השבוע הכפול ביורוליג. המשחק היה מאוזן ברוב שלביו, עד שהאורחת מהאיים הקנאריים יצאה לריצה בתחילת הרבע האחרון ועלתה ל-59:69 מפתיע. ריאל הגיבה והשוותה עם ריצת 0:10, אך לקראת הסיום דווקא האורחת התעלתה ויצאה עם 75-70 יוקרתי. המנצחת עלתה למאזן 2:5 בליגה, כאשר רק ריאל מדריד וברצלונה מעליה. ארם פוסטובי הוביל את המפסידה עם 14 נקודות, בעוד אדי טבארס בלט מנגד עם 18 משלו.

לעומת ריאל, יריבתה המרה ברצלונה שמרה על מאזן מושלם בליגה אחרי 73:75 דרמטי על מלאגה. קבוצתו של שאראס, שתגיע בחמישי הקרוב לישראל ותפגוש את מכבי תל אביב, התחילה טוב את המשחק הביתי והוליכה 11:23 בסיום הרבע הראשון. הקטאלנים שמרו על יתרון יציב למשך רוב המשחק, אך לקראת הסיום האורחת יצאה לריצת 3:14 וצימקה ל-73:71. לצערה זה היה מאוחר מדי, וברצלונה סגרה סיפור מקו העונשין. קייל קוריץ' בלט עם 18 נקודות , ברנדון דייויס הוסיף 12. ניקולה מירוטיץ' וניק קלאת'ס אכזבו וסיימו עם 7 ו-4 נקודות בהתאמה. את המפסידה הוביל מייקל אריק עם 15 נקודות, אקס מכבי תל אביב נוריס קול תרם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully