וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון גברה על גלבוע/גליל בתום דרמה גדולה, באר שבע ניצחה באילת

כריס ג'ונסון דייק שלוש פעמים מהקו בשניות הסיום וסידר לסגולים 82:84. האדומים מבירת הנגב יצאו עם ניצחון מאולם בגין

המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (שלישי) עם שני משחקים. הפועל באר שבע הצליחה לצאת מהיכל בגין עם ניצחון חוץ על הפועל אילת לאחר הארכה ומשחק רווי מהפכים. דרמה לא קטנה הייתה גם באולם בחולון, שם הפועל חולון הצליחה לגרד 82:84 על הפועל גלבוע/גליל.

שחקן הפועל אילת בריון אלן. דני מרון
משחק גדול שלו, אך אילת הפסידה לבאר שבע. בריון אלן/דני מרון

הפועל אילת - הפועל באר שבע 99:93 (לאחר הארכה)

קרב הדרומיות של ליגת העל התאפיין בלא מעט מהפכים, אך בסופו של דבר האורחת מבירת הנגב היא זו שיצאה מהמשחק עם מאזן חיובי. קודי דמפס שהיה האיש של באר שבע במשחק הוליך אותה ליתרון בסיום הרבע הראשון וגם בסיום המחצית הראשונה, אך התעוררות של בריון אלן יחד עם משחק נהדר של חואקין שוכמן העבירה את היתרון לצד של אילת. היתרון החליף צדדים עוד כמה פעמים. ריצת 0:9 של השחקנים של רמי הדר הובילו את המומנטום אליהם, אך אלה איבדו את הראש ואיפשרו לבריון אלן להשוות עם שתי קליעות מדויקות מתוך שלוש זריקות מהקו, והמשחק הלך להארכה. למרות איבוד היתרון, באר שבע הצליחה לסגור עניין בהארכה ויצאה עם ניצחון חוץ מאילת.

קלעו לאילת: בריון אלן (9 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 8 איבודים) 27 נקודות, רומלו ווייט 21 ו-8 ריב', חואקין שוכמן וג'סטין פאטון (8 ריב') 13 כ"א, רועי הובר 10, צוף בן משה 8, ונג'ליס מנצאריס 1.

קלעו לבאר שבע: קודי דמפס 26 ו-5 אסיסטים, דרק פארדון 20 ו-14 ריבאונדים, ג'וניור איטו 19 ו-5 ריב', אמיר בל 12 ו-5 אס', נטע סגל 9 ו-8 אס', עמית זיס 7 ו-5 ריב', בן אייזנהארט, גיל גילנסקי, וטראוויס ווריק 2 כ"א.

פתיחת המשחק הייתה צמודה כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח. בריון אלן הוליך את המארחת, בעוד קודי דמפס בלט בצד השני. 17:20 לבאר שבע בסיום הרבע הראשון. האורחת המשיכה עם המומנטום מהרבע השני ועלתה כבר ליתרון 7, אך בריו אלן וחאוקין שוכמן דאגו להשאיר את הקבוצה של בית הלחמי קרובה. יכולת טובה של דמפס ואיטו הורידה את הקבוצה של רמי הדר להפסקת המחצית ביתרון 38:43.

בריון אלן התחמם במהלך הרבע השלישי ויחד עם חואקין שוכמן סייע למארחת להעביר אליה את היתרון. שלשות של באר שבע קבעו מהפך נוסף, אך המילה האחרונה ברבע הייתה של אילת, שירדה ביתרון 58:60 לקראת הרבע המכריע. שלשה של שוכמן קבעה יתרון שיא למקומיים, 60:68, אך האורחת קלעה 5 נקודות רצופות ושוב נצמדה. אילת עלתה ליתרון 6, באר שבע הגיבה בריצת 0:9 בהובלת דמפס ועלתה ל-75:78, שלוש דקות לסיום. באר שבע כבר הייתה עם הניצחון ביד, אך איבדה כדור מכריע וראתה את עמית זיס מבצע עבירה לשלוש זריקות על בריון אלן. זה דייק רק פעמיים מהקו וקבע 84:84. נטע סגל החטיא שלשת ניצחון והמשחק הלך להארכה.

בחמש הדקות הנוספות באר שבע כבר שלטה לגמרי בנעשה על הפרקט, בעוד המארחת איבדה את הכוחות. דמפס ופארדון היו נהדרים בדרך ל-93:99 לבאר שבע בסיום.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון מול שחקן הפועל גלבוע/גליל מייקל בריסקר. אודי ציטיאט
המצטיין של חולון, דייק מהקו שלוש פעמים והעניק את הניצחון לקבוצה הביתית. כריס ג'ונסון/אודי ציטיאט

הפועל חולון - הפועל גלבוע גליל 82:84

הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה כבר ראתה את הפסדה הראשון העונה מגיע, אך כמו לא מעט מקרים בשנים האחרונות, חולון מצאה את הדרך לגרד ניצחון קשה מול סגנית האלופה ונותרה מושלמת גם בתום המחזור השלישי. הפתיחה הייתה דווקא של גלבוע/גליל שהוליכה 16:24 בתום הרבע הראשון. המארחת חזרה, אך רוני הארל במשחק אדיר (29) דאג להשאיר את האורחת צמודה וגם להעלות אותה ליתרון.

שתי קליעות עונשין מדויקות של סאשה קיליה ג'ונס קבעו 81:82, כאשר השופטים קבעו סל לאחר החטאה של גיא פניני וטענה לנגיעה של קיליה ג'ונס בסל, וחזרו בהם לאחר מכן. כריס ג'ונסון סחט עבירה ודייק שלוש פעמים מהקו, הארל החטיא שלשת ניצחון וחולון חוגגת ניצחון שלישי בשלושה מחזורים. האורחת יורדת למאזן שלילי.

קלעו לחולון: כריס ג'ונסון 21 נקודות, גיא פניני 14, מיקל קייזר 12 ו-11 ריב', סטיבן גריי 9, רפי נמקו וניב משגב 7 כ"א, מארק אוגדן 6, ג'ו רגלנד (5 ריב', ו-5 אס') ופרדריק בורדיון 4 כ"א.

קלעו לגלבוע/גליל: רוני הארל 29 נקודות ו-9 ריבאונדים, סאשה קיליה ג'ונס 16 ו-11 ריב', לונדון פארנטס 13 ו-10 אסיסטים, יותם חנוכי 10 ו-6 ריב', אור קורנליוס 8, מייקל בריסקר 4, בניה סרור 2.

סגנית האלופה פתחה טוב יותר ועלתה ל-7:14 לאחר קצת פחות מחמש דקות בתוך המשחק. יכולת טובה של יותם חנוכי ואור קורנליוס סייעו לאורחת לרדת ביתרון לקראת הרבע השני, 16:24. חולון התעוררה ופתחה את הרבע השני עם ריצת 2:10 בדרך לשוויון, 26:26. רוני הארל היה פשוט נהדר והוביל את האורחת בחזרה ליתרון, ובסיום המחצית הראשונה הוליכה גלבוע 45:50

הארל שמר את היתרון בצד של האורחת במשך רוב הרבע השלישי, אך גיא פניני קלע שש נקודות רצופות ופתאום זה 61:65 להפועל חולון. שלשה של פארנטס קבעה 66:66, אך שלשה של כריס ג'ונסון בצד השני הורידה את המארחת ביתרון 66:69 לקראת הרבע המכריע. חמש דקות בתוך הרבע המכריע ושוב גלבוע מצאה את עצמה ביתרון, 76:78 לאחר ריצת 0:6. חולון הגיבה בחמש נקודות רצופות והנדנדה עברה שוב לצד שלה. שתי קליעות עונשין מדויקות של סאשה קיליה ג'ונס קבעו 81:82, כאשר השופטים קבעו סל לאחר החטאה של גיא פניני וטענה לנגיעה של קיליה ג'ונס בסל, וחזרו בהם לאחר מכן. כריס ג'ונסון סחט עבירה ודייק שלוש פעמים מהקו, הארל החטיא שלשת ניצחון וחולון ניצחה 82:84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully