וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "יאניס אכזרי כמו קובי". קיובן: "לוקה יראה שהוא MVP"

מאמן סן אנטוניו מהלל את אנטטוקומפו ומסביר למה "יש לו אופי של הגדולים באמת", בעלי דאלאס מאתגר את דונצ'יץ' ויודע ש"כולם מדברים עליו", וגם: ההטרלה של גולדן סטייט לקליי תומפסון והווידוי בלייקרס אחרי העימות על הספסל. סיכום הלילה

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

גרג פופוביץ' טוען: ליאניס אנטטוקומפו יש את התכונות הנדרשות כדי להפוך לאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. אחרי שהגריק פריק קלע 21 נקודות, לקח 8 ריבאונדים, חילק 8 אסיסטים והוסיף 3 חסימות בניצחון 111:121 על הספרס, המאמן האגדי הסביר שמה מייחד אותו, הוא האופי.

"כשהוא הגיע לליגה אפשר היה לראות את הפוטנציאל, אבל אני חושב שאף אחד בליגה לא ידע איזו תשוקה ומוסר עבודה יש לו. כדי להגיע לאן שהוא הגיע, הכישרון לבדו לא מספיק. צריך המון אופי. אתה צריך להיות במוד אכזרי בכל משחק, בכל אימון. לשאק, קובי, דאנקן, מג'יק ג'ונסון ושחקנים ברמות האלה היה את זה, ויש גם את זה גם ליאניס", הוא מסביר. "כשאתה לוקח את הכישרון של יאניס, את הפיזיות ואת האופי המיוחד - ברור שהשמיים הם הגבול עבורו. הוא ממשיך לעבוד, ואין לי ספק שהוא ימשיך להשתפר גם בכל מה שקשור לקליעה מבחוץ".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. Ronald Cortes, GettyImages
כישרון מיוחד, אופי מיוחד. יאניס/GettyImages, Ronald Cortes

ובזמן שיאניס מנסה לשמר את מעמדו כ-MVP, כוכב אירופי אחר רוצה להפוך לכזה. למען האמת, לוקה דונצ'יץ' לא היה מאוד רחוק מזה בעונה שעברה, אבל העונה מארק קיובן מצפה ממנו להגיע עוד יותר קרוב, אולי אפילו לזכות בפרס האישי האולטימטיבי.

"מבחינתי הוא אחד המועמדים המובילים ל-MVP של העונה. אני רוצה שהוא יגיע לשם, הוא יודע שהוא מסוגל, אבל יצטרך להרוויח את זה. הוא חייב להוכיח שהוא ברמה הזאת", אמר קיובן אחרי שהסלובני סיים עם 27 נקודות, 12 אסיסטים ו-9 ריבאונדים בניצחון 95:103 של דאלאס בטורונטו.

ברמה הקבוצתית, קיובן עדיין לא יודע למה לצפות. "אני משוכנע שקריסטאפס פורזינגיס יחזור להיות KP שהכרנו - חד קרן שעושה דברים מדהימים על המגרש. הוא יעזור מאוד ללוקה. מצד שני, זה לא הולך להיות קל. כשיש לך בקבוצה שחקן כמו לוקה, כולם מדברים עליך, אבל אסור לנו לנבא מה עומד להתרחש. מתוך 30 קבוצות בליגה, 27 מאמינות כרגע שהן יכולות להתברג בפלייאוף. נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להגיע רחוק במערב, כי באמת שהשנה הכל פתוח".

עוד בוואלה!

כמעט טריפל דאבל לדונצ'יץ' ויאניס, פיניקס חטפה, שיקגו כבר ב-0:3

לכתבה המלאה
שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' מול שחקן טורונטו ראפטורס סקוטי בארנס. Cole Burston, GettyImages
אתה MVP? תוכיח את זה. דונצ'יץ'/GettyImages, Cole Burston

* גולדן סטייט הכינה "הפתעה" מיוחדת לקליי תומפסון אחרי שנשאר מחוץ לרשימת 75 השחקנים הגדולים בכל הזמנים ב-NBA. כשנכנס לחדר ההלבשה באימון הלילה, המתינה לשוטינג גארד הפצוע גופייה חדשה עם המספר 77 - לאות הדירוג הנמוך לו זכה. "77! השחקן הטוב בכל הזמנים!", נראה דריימונד גרין מתפקע מצחוק לצד סטף קרי כשתומפסון נחשף להטרלה.

"אני שמח שהוא מגיב לזה בהומור ולא מתעצבן, כי אין ספק שהוא בין 75 הגדולים אי פעם", אמר מאמן הווריירס סטיב קר על תומפסון, שסובל מפציעות בשנתיים האחרונות ומקווה לחזור במהלך העונה. "אין ספק שהחברים שלו לקבוצה גרמו לו לצחוק, אבל אני יודע כמה הוא תחרותי, ויודע שדבר כזה יכול רק להוסיף לו דרייב".

* הלייקרס מנסים להתאושש מפתיחת העונה המאכזבת, ומתמודדים כבר אחרי שני משחקים עם תקרית משמעת שמדוברת בכל רחבי הליגה - חילופי הדחיפות בין אנתוני דייויס לדוויט הווארד על הספסל. רייג'ון רונדו אמר באימון הקבוצה הלילה שהוא הופתע מהעימות בין השניים, וציין ש"דברים כאלה יכולים לקרות. שני החבר'ה האלה אולי לא החברים הכי טובים, אבל הם מסתדרים טוב מאוד בדרך כלל".

רונדו הוסיף: "יש תסכול על המגרש לפעמים. ברור שאנחנו צריכים לשלוט עליו בצורה טובה יותר, אבל אני מאמין שאנחנו נמצאים במקום הרבה יותר טוב ממה שחושבים מבחינת האנרגיות בקבוצה והחיבור בין השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully