וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר "הפך לחביב הקהל", אוברדוביץ': "יש לו חוש מיוחד למשחק"

הרכז כובש את האולטראס של פרטיזן בלגרד והקדיש להם את הניצחון: "הם מדהימים". המאמן האגדי מרוצה: "ההתנהלות שלו נהדרת"

תקציר: המבורג - פרטיזן בלגרד 106:97/ספורט1

ים מדר ממשיך להציג יכולת טובה בסרביה, וכובש גם את אוהדי פרטיזן בלגרד. הרכז בן ה-20 רשם אמש (שבת) את תצוגת השיא שלו מאז הגיע לקבוצה, עם 23 נקודות ו-4 אסיסטים בניצחון המהדהד של נובו מסטו ב-47 הפרש (45:92), שהעלה את הקבוצה למאזן 0:5 בליגה האדריאטית. זה היה המשך ישיר למשחק הטוב של מדר בהופעת הבכורה שלו ביורוקאפ, בה קלע 13 נקודות בניצחון על המבורג.

אחרי המשחק ציינו בסרביה ש"מדר הפך לחביב הקהל החדש של ה'גרובארי' (האולטראס של הקבוצה) והראה למה אוברדוביץ' התעקש עליו בקיץ".

"לאט לאט מדר מראה מה אוברדוביץ' הגדול ראה בו כשהחליט להמר עליו בקיץ, והתעקש לצרף אותו", הוסיפו. "עד המשחק אתמול מדר נראה כמו כישרון יוצא דופן, אבל לא היה יעיל בצורה כזאת".

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. מתוך האתר של פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
נראה טוב. מדר/אתר רשמי, מתוך האתר של פרטיזן בלגרד

מדר שהקדיש לאוהדים דקות ארוכות בסיום לחתימות ותמונות, אמר שהאוהדים "היו מדהימים" וסיכם את המשחק: "מצוין להשיג ניצחון כזה. אנחנו משתדלים להיות הכי טובים שאנחנו יכולים ולנצח כל משחק. זאת רק ההתחלה".

מדר סיפר על מאמציו להשתפר ואמר ש"אני עובד קשה ומנסה להיות הכי טוב שאני. היום החברים מצאו אותי, ואני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, כי זה הדבר הכי חשוב".

מדר קיבל מחמאות גם מז'ליקו אוברדוביץ' הגדול, שאמר: "ים שחקן צעיר, רק בן 20, אבל יש לו חוש מיוחד למשחק. הוא מתאמן חזק ומתנהל בצורה מצוינת. כמו כל שחקן צעיר, יש רגעים שהוא לא מספיק מרוכז, אבל זה נפוץ אצל שחקנים בגילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully