וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שער עצמי וכרטיס אדום לדקל קינן בהפסד לאס וגאס לייטס

משחק בלהות לבלם הישראלי, שכבש לשערו הוא וספג שני צהובים ב-2:1 לאורנג' קאונטי, שהותיר את קבוצתו אחרונה בטבלת ה-USL. ניצחון לקינדה וקנזס

תקציר: סיאטל סונדרס - ספורטינג קנזס סיטי 2:1/ספורט1

משחק לא מוצלח עבר על דקל קינן לפנות בוקר (ראשון), בלשון המעטה. בלם לאס וגאס לייטס מליגת המשנה בארצות הברית הבקיע שער עצמי והורחק בכרטיס צהוב שני בהפסד 2:1 של קבוצתו לאורנג' קאונטי.

צפו בשער עצמי ובכרטיס האדום של דקל קינן

במצב של 0:0 בדקה ה-65, חברו למרכז ההגנה של קינן, טוני לאון, ניסה להרחיק בעיטה לשער של לאס וגאס ולרוע המזל פגע בקינן, שהכדור ניתז מברכו ועבר את הקו. 11 דקות אחר כך, הבלם הישראלי, שכבר היה עם כרטיס צהוב עוד מהמחצית הראשונה, עלה לכדור גובה עם שחקן היריבה שון אוקולי ופגע בראשו עם המרפק, מה שהוביל את השופט לשלוף לעברו של קינן את הצהוב השני והאדום. לאס וגאס עוד הצליחה להשוות בדקה ה-91, אבל ספגה שער ניצחון דרמטי בדקה ה-94 ונותרה במקום האחרון בטבלת החוף המערבי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
השער של גדי קינדה נגד לוס אנג'לס. ספורט 1
ניצחון חשוב לקנזס סיטי. גדי קינדה/ספורט 1

אמש נציג ישראלי נוסף עלה לשחק בארצות הברית: גדי קינדה פתח והשלים 90 דקות בשורות ספורטינג קנזס סיטי, שהשיגה ניצחון חשוב 1:2 על סיאטל סונדרס. בזכות התוצאה הזו, קינדה וחבריו צימקו את הפער מסיאטל, מוליכת הטבלה, לשלוש נקודות, כאשר קנזס סיטי עם משחק אחד חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully