וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים ביקרו את האמירות של זיו אריה: "נשמע לא טוב"

24.10.2021 / 7:51

המאמן טען אחרי ההפסד לבאר שבע ש"נתנו הצגה", במועדון הגיבו: "עדיף להתבטא אחרת". התקרית ביציע תיבחן לעומק: "אסור שזה יקרה"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

בהפועל ירושלים מקווים שאחרי סדרת משחקים נגד הגדולות של הכדורגל הישראלי שהסתיימה אמש (שבת) עם הפסד 3:1 להפועל באר שבע, הקבוצה תתחיל לצבור נקודות במשחקים הבאים, שיהיו גם מבחן לצוות המקצועי ולשחקנים לקראת המשך העונה. בארבעת המשחקים הקרובים תפגוש הקבוצה את מכבי פתח תקוה, מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה, ובמועדון מבינים שהליגה תברח אם לא יתחילו לצבור נקודות.

פיטוריו של המאמן זיו אריה לא עומדים על הפרק בשלב הזה, אך גם במועדון ביקרו את ההתבטאויות שלו בסיום המשחק (המאמן טען ש"נתנו הצגה" ו"עלינו על באר שבע בכל פרמטר"). "עדיף היה להתבטא אחרת. לא עלינו בכל הפרמטרים על הגדולות, אבל גם אפשר להבין מאיפה זה בא. זאת תקופה קשה והמאמן מנסה לחזק את כולם בהתבטאויות האלה, גם אם זה נשמע לא טוב".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
התבטאויות בעייתיות, אבל "אפשר להבין אותו". זיו אריה/ברני ארדוב

במועדון מסתכלים בצורה רחבה יותר, ובמשחקים הקרובים יבחנו את האפשרויות לשינויים בחלון ההעברות של ינואר. השער הראשון של עידן שמש הפיח מעט תקוה אצל האדומים, שאמרו: "חשוב שהבקענו משחק שני ברציפות וחשוב שעידן שמש הבקיע. בשני המשחקים האחרונים אנחנו מגיעים למצבים ונראים יותר טוב, נקווה שזה יביא נקודות במשחקים הבאים".

עוד בוואלה!

שמרה על הפסגה: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3

לכתבה המלאה

בהנהלת המועדון יבדקו לעומק את האירועים החריגים ביציע, לאחר שמאות מאוהדי הקבוצה נטשו במחאה על אלימות משטרתית שננקטה נגדם, כביכול. טענת האוהדים היא כי בניגוד לדברי המשטרה, הופעל כוח בלתי סביר ואלימות כלפי אלה שעמדו בדרכם של השוטרים שעלו לתפוס אוהד שהשליך האבוקה. במועדון אמרו על כך: "שום דבר לא שווה אם אוהדים עוזבים באמצע המשחק את האצטדיון, זה לא צריך לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully