וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי: "עשיתי שינוי, עבדתי על עצמי". אריה: "נתנו הצגה"

קשר הפועל באר שבע הצטיין בניצחון על הפועל ירושלים. רוני לוי על רוקאביציה: "חשוב שכל השחקנים מבקיעים". מאמן המפסידה הפתיע: "עלינו על באר שבע בכל פרמטר. אשאר פה כל עוד ירצו אותי, אני מוכן למות בשביל המועדון"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

ניצחון רביעי ברציפות הבטיח הערב (שבת) להפועל באר שבע לפחות שבוע נוסף בפסגת ליגת העל. הקבוצה מבירת הנגב ניצחה את הפועל ירושלים 1:3 והיא עם מאזן מחמיא של 17 נקודות מ-21 אפשריות. העולה החדשה לעומת זאת, נותרה במקום האחרון עם 3 נקודות בלבד והיא עדיין מחפשת ניצחון בכורה העונה.

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי, עם משפחתו. ברני ארדוב
עשה סוויץ' בראש. ספורי חוגג עם המשפחה/ברני ארדוב

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "אנחנו צריכים להשתפר ולהיות טובים יותר. יש לנו הרבה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר. אנחנו רוצים להשיג תוצאות טובות ועם הזמן אני מאמין שזה יהיה טוב יותר. ניקיטה רוקאביציה חשוב מאוד בשבילנו, חשוב שכל השחקנים בחלק הקדמי כובשים. יש לנו שחקנים טובים ותחרות טובה ובריאה על מקום בהרכב. האווירה בקבוצה רצינית מאוד ואני שמח שזה בא לידי ביטוי".

לוי המשיך: "יש לנו עונה ארוכה מאוד וקשה מאוד ואנחנו צריכים את כולם. כשיש חמישה חילופים ואני משתמש בהם, אז כולם משחקים וכולם לוקחים חלק. הקבוצות מגיעות למשחקים נגדנו עם הרבה כבוד והערכה והמשחקים תמיד קשים מאוד. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו בכל שבוע על המגרש, פחות בדיבורים ויותר במעשים".

המאמן סיכם: "הרבה שחקנים הראו מחויבות, נתינה ורצון ואני בטוח שככל שהזמן יחלוף נהיה טובים יותר. המשחק הבא? המגרש בנתניה ביתי מאוד, היא קבוצה עם הרבה התלהבות ומוטיבציה. ננוח היום, נהנה מהניצחון ונכין את עצמנו אל המשחק הבא".

רמזי ספורי שכבש ובישל: "אני לא רוצה להתייחס למה שהיה בעונה שעברה. הגעתי לבאר שבע במטרה להצליח ואני שוכח מכל מה שהיה ומתרכז רק בעונה הזו. עשיתי סוויץ' בראש, עבדתי על עצמי ואני חושב שבאתי כדי להיות מרוכז במטרות שיש לנו. חצי השנה שלי כמושאל עשתה לי טוב וחזרתי פה במטרה להצליח. הרבה אנשים עזרו לי ואני חושב שידעתי השנה לקבל ביקורות שלא יכולתי לקבל בעבר, ולא להתייחס לאנשים זה שינוי שעוזר לי".

עוד בוואלה!

שמרה על הפסגה: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל ירושלים 1:3

לכתבה המלאה
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"היינו יותר טובים מהפועל באר שבע וגם ממכבי חיפה בהרבה מאוד דקות". אריה/ברני ארדוב

בצד המפסיד, זיו אריה הפתיע: "אם ההפסד 4:1 בשבוע שעבר למכבי חיפה היה רחוק מאוד מלשקף את המשחק, אז 3:1 היום בכלל לא. אין פרמטר שלא עלינו בו על הפועל באר שבע, אבל בסוף משחק מוכרע ברחבת ה-16 והיום ספגו פעם שלישית רצוף שער ממצב נייח. בשער השני סתם איבדנו כדור והשער השלישי היה בפנדל. היינו צריכים להוביל במחצית הראשונה, אפילו לא לרדת ממנה בתיקו. במצבנו לשחק ככה בטרנר זה אדיר, אבל בשורה התחתונה אנחנו בהפרש שערים 11:2 והפסד נוסף".

על ההמשך אמר אריה: "הסתיימו רק שבעה מחזורים והיינו יותר טובים גם ממכבי חיפה וגם מהפועל באר שבע בהרבה מאוד דקות. ברור שצריך לנצח משחקים, אבל לבוא לבאר שבע ולשחק ככה...אנחנו בתקופה קשה, זה לא כיף להפסיד וגם היום לא אשן בלילה, אבל לא פגשנו שום יריבה שעלתה עלינו מבחינה טקטית. יש לנו דרך והמועדון מאמין בה, לא יהיו קיצורי דרך. נתנו היום הצגה בכל הנוגע להנעת כדור, אבל המשחק הוכרע ברחבה. אשאר פה כל עוד ירצו אותי, אני מוכן למות בשביל המועדון".

עידן שמש: "לצערי קיבלנו הגרלה לא נוחה ומשחקים קשים, אבל אנחנו לא נראים מספיק טוב וצריכים להשתפר. אני מרגיש שאנחנו משתפרים טיפה ממשחק למשחק, גם אם קשה לראות את זה. קיבלנו גולים קלים ואי אפשר להתחמק מזה, אבל פגשנו קבוצה טובה. כמובן שאני רוצה לשחק וכמה שיותר דקות, אבל יש מאמן ואני מקווה שהוא יחליט שאני אשחק במשחק הבא".

במחזור הבא הפועל באר שבע תתארח אצל מכבי נתניה, בעוד הפועל ירושלים תארח את מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully