וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה עלתה לוורלד סיריס ותפגוש את יוסטון

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 7:08

הברייבס חוזרים לסדרת הגמר לראשונה מאז 1999, אחרי 2:4 ביתי על האלופה היוצאת לוס אנג'לס דודג'רס במשחק השישי. אדי רוסאריו סיפק הומראן בן שלוש ריצות. המשחק הראשון בוורלד סיריס: בין שלישי לרביעי (3:09) ביוסטון

בדיוק לפני שנה, בבועת הפלייאוף של ה-MLB, חזרה לוס אנג'לס דודג'רס מפיגור 3:1 ב-NLCS מול אטלנטה בדרכה לאליפות. הלילה (בין שבת לראשון), הברייבס השיגו את הנקמה שלהם והדיחו את האלופה המכהנת עם 2:4 במשחק 6 בגמר הנשיונאל ליג. הם ניצחו 2:4 בסדרה כולה ולראשונה מ-1999, העפילו לוורלד סיריס, שם ייפגשו את יוסטון.

אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 2:4 (הברייבס ניצחו 2:4 בסדרה)

הניצחון במשחק 5 נתן ל-LA תקווה להשלים עוד קאמבק, אבל הברייבס, שניצחו רק 88 משחקים בעונה הסדירה (לעומת 106 של היריבה), חזרו הביתה וסגרו עניין כמו גדולים.

אטלנטה עלתה ליתרון כבר באינינג הפותח, עם גראונד רול דאבל של אוסטין ריילי, שהכניס את הריצה הראשונה. קודי בלינג'ר השווה עם סינגל באינינג הרביעי, אך בתחתית האינינג היה זה אדי רוסאריו, מכוכבי הפלייאוף של הברייבס, שהפציץ כדור ליציע ובבת אחת סידר יתרון 1:4.

האורחים לא נכנעו ואיי ג'יי פולוק עוד צימק באינינג השביעי, אבל שם זה נגמר והבולפן של אטלנטה עשה עבודה נהדרת עם 10 סטרייקאאוטים, כאשר וויל סמית' מוציא את פולוק לאאוט האחרון ונותן את האות לחגיגות.

יוסטון תארח את המשחק הראשון של הוורלד סיריס בלילה שבין שלישי לרביעי ב-3:09.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully