וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עוד צריך לעשות?" באר שבע במקום הראשון, אבל לא כולם מרוצים

24.10.2021 / 6:31

עם הכי הרבה נקודות ושערי זכות והכי מעט ספיגות, שחקנים בקבוצה לא מצליחים להבין את הספקות שנותרו לגביהם: "10 נקודות מעל מכבי תל אביב? זאת הזיה". וגם: ספורי במסר לרוטנשטיינר, מיכה מתוכנן לסייע לו בהתקפה, ומה סדר הבועטים החדש בפנדלים?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה אמש (שבת) את ניצחונה הרביעי ברציפות עם 1:3 על הפועל ירושלים, אבל למרות המקום הראשון ואחוזי צבירת הנקודות הגבוהים, לא נרשם קונצנזוס סביב הקבוצה ביציעי טרנר. "אם היית אומר לי שאחרי 7 מחזורים נהיה בפער של 10 נקודות ממכבי תל אביב, הייתי חושב שזו הזיה", אמר אמש שחקן בקבוצה. אבל למרות זאת בחלקים מהמשחק אמש ועל אף שהקבוצה כבשה שלושה שערים, נשמעו שריקות בוז. "אנחנו עם 17 מ-21 נקודות. כבשנו הכי הרבה שערים, ספגנו הכי מעט ואנחנו היחידים שלא הפסידו. מה עוד צריך לעשות?", שאל שחקן אחר אמש.

בקבוצה מודעים לכך שיש רצון מהיציעים לכדורגל יותר שוטף, התקפי וקצבי אך כאמור מבקשים יותר סבלנות מהאוהדים וגם מחלקים בתקשורת שמזנבים ברוני לוי לייצר יותר איכות ובעיקר לא לחוות ירידה גדולה בין הדקות הטובות לרעות. "מה יותר כיף מלשפר ולתקן אחרי ניצחונות?", אמרו גורמים במועדון בתום המשחק. על פי הנראה דור מיכה שחוזר לעניינים אחרי הפציעה שעבר, יקבל דקות יותר משמעותיות כדי לעזור לרמזי ספורי ביצירת מצבי כיבוש. "אני חושב שאנחנו משחקים עם הרבה שחקנים בעלי אופי התקפי וביניהם המגנים אור דדיה והלדר לופס וההוראות הן לשחק קדימה", תיאר שחקן בקבוצה. "רק שנמשיך לנצח והדברים ייראו עוד יותר טוב במשחקים הקרובים".

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע עם איאד אבו עביד. ברני ארדוב
אז מה בכל זאת חסר? באר שבע חוגגת/ברני ארדוב

מי שבלט אמש הוא רמזי ספורי שחזר ממ.ס אשדוד אחרי חצי שנה, שחקן הרבה יותר טוב ומחוייב. ספורי נמצא בתקופה מצויינת. שחקן בקבוצה אמר אמש: "ביכולת הזו וילי רוטנשטיינר צריך לחשוב על רמזי לסגל הנבחרת". גם איאד אבו עביד בא משום מקום להרכב הנבחרת והיה מצוין בשני המשחקים האחרונים.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאותת לנבחרת. ספורי/ברני ארדוב

אחרי שרועי גורדנה ביקש לבעוט את הפנדל אמש והחטיא, מתכוון רוני לוי לדרוש שסדר הבועטים יהיה כזה שספורי יבעט פנדלים ראשון, ניקיטה רוקאביציה יהיה שני ואיאד אבו עביד שלישי. לוי רוצה שאחד מהשלושה האלה יבעט אם נפסק פנדל נוסף בהמשך העונה.

במחזור ה-8 בליגת העל תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully