וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ה-0:4, גיא לוזון: "יש לנו עדיין הרבה מה לשפר"

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 23:20

מאמן מכבי פתח תקוה לא יצא מגדרו אחרי הניצחון על נוף הגליל, עוואד: "שמח שעזרתי לקבוצה". הוכנבוים: "יש לנו בעיה בהגנה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 0:4/ספורט1

מכבי פתח תקוה הביסה הערב (שבת) 0:4 את הפועל נוף הגליל, במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. המלאבסים חגגו ניצחון שני בסך הכול העונה ושני בשלושה משחקים עם הניצחון הגדול ביותר שלהם זה שבע שנים וחצי.

שלו דניאל ממכבי פתח תקוה פגש את אחיו סולומון דניאל והשניים קיבלו עידוד מקרובי משפחה שהצטיידו בחולצות עם תמונות של שניהם.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
לא יצא מדעתו בעקבות הניצחון. לוזון/אריאל שלום

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "גם אחרי ההפסד לבאר שבע אמרתי ששיחקנו כדורגל טוב. אני לא בוחן את הקבוצה שלי רק על פי תוצאה. ברגע שמשחקים טוב, אני יודע שהתוצאות יגיעו. אני שמח שהיום יצרנו הרבה מאוד מצבים וכבשנו ארבעה שערים וזה לא עניין של מה בכך. מכבי פתח תקוה לא כבשה ארבעה שערים במשחק בעונה שעברה ולא ניצחה כך בשום משחק. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהמשיך להשתפר, יש לנו עוד הרבה מקום לשיפור. אנחנו צריכים להיות שקטים עם הכדור, הרבה יותר אגרסיביים ולמנוע הגבהות של היריבה. נתנו להם להגביה. אנחנו צריכים לשפר דברים מבחינה הגנתית וגם התקפית".

מוחמד עוואד, שכבש שני פנדלים אחרי שעלה מהספסל כמחליף, אמר: "ניצחון משמעותי מאוד כי הגענו אחרי כמה תוצאות לא טובות וידענו שאם לא מנצחים היום יהיה לא נעים. עברנו משחקים לא קלים והיום הייתה לנו הזדמנות להתחיל רצף טוב ואני שמח שניצחנו. אני שמח שכבשתי, אבל הכי חשוב שניצחנו היום. היה לנו חשוב לנצח. אני מבסוט שכבשתי צמד, עליתי מהספסל, וזה כיף לכבוש. לא פתחתי כי לא התאמנתי פעמיים השבוע, יש לי רגישות במפשעה ורק אתמול עשיתי אימון קל. קיבלתי את זה בהבנה. גיא הוא יותר ממאמן עבורי".

מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים: "יש לנו בעיה במשחק ההגנה, גוטיירי פצוע וגמר את העונה וזה משפיע עלינו לצערי. חבל שאין לי מילים אחרות להגיד לשחקנים שלי. אנחנו עובדים קשה ואני מקווה שיאפשרו לי להביא שחקן. ב-2:0 הלכנו קדימה כדי להשוות בכל מחיר, ניסינו להשיג נקודה. אולי הפרש שערים יקבע בסוף, אבל אני הולך על הנקודות. לא הצלחנו במשימה למרות שהגענו לכמה מצבים של 100%, גם בשבוע שעבר הגענו למצבים כאלה ולא כבשנו. נעשה הכול כדי שביום שני הבא מול בית"ר ירושלים נביא תוצאה טובה וגם נכבוש ראשונים ואז יהיה מורל גבוה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully