וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר הוליך את קלעי פרטיזן, תומר גינת עלה לפסגה בצרפת

הגארד קלע 23 נקודות ומסר 4 אסיסטים ה-45:92 של קבוצתו על נובו מסטו באדריאטית. שחקן הפנים קלע 8 ב-84:90 של לבלואה. לפני המפגש עם מכבי תל אביב - ז'לגיריס הביסה בליגה הליטאית

תקציר: לוקומוטיב קובאן - אנדורה 82:93/ספורט1

ים מדר ממשיך להרשים בפרטיזן בלגרד. הערב (שבת) קלע הגארד הישראלי המוכשר 23 נקודות להן הוסיף 4 אסיסטים ו-2 ריבאונדים ב-45:92 האימתני של קבוצתו הסרבית על נובו מסטו הסלובנית במסגרת המחזור החמישי בליגה האדריאטית. מדר עלה מהספסל ונראה טוב החל מההתחלה. את המשחק סיים הישראלי עם 6 מ-8 מהשדה. לאחר חמישה מחזורים בליגה האדריאטית פרטיזן צועדת בראש הטבלה כשהיא המושלמת היחידה.

בצרפת פתיחת העונה המוצלחת של לבלואה מטרופוליטנס ממשיכה. הקבוצה מפריז ניצחה 84:90 בחוץ את אורליאן במסגרת המחזור החמישי בליגה הצרפתית. בעצם הניצחון עלתה לבלואה למקום הראשון בליגה, לפחות עד אשר יושלמו כל משחקי המחזור. כך או כך, בסיום המחזור החמישי, לאף קבוצה לא יהיה מאזן טוב יותר משלה, כשהיא עם ארבעה ניצחונות אל מול הפסד בודד.

תומר גינת פתח בחמישייה של המנצחת וקלע 8 נקודות, להן הוסיף 4 ריבאונדים. דויד מישינייה הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות להן הוסיף 5 אסיסטים, כשוויל קאמינגס הוסיף 14 ו-8 אסיסטים. וינס האנטר הוסיף דאבל דאבל של 16 נקודות ו-10 ריבאונדים עבור לבלואה.

שחקן לבלואה מטרופוליטנס תומר גינת. Daniele Panato, GettyImages
עלה לפסגה בצרפת. גינת/GettyImages, Daniele Panato

* יריבת מכבי תל אביב הקרובה ז'לגיריס קובנה עדיין לא ניצחה במפעל האירופי הבכיר, אך בזירה המקומית היא לא מתקשה. אלופת ליטא הביסה 77:102 את נבזיס במסגרת המחזור השביעי בליגה הליטאית והיא במקום הראשון כשהיא היחידה בליגה עם מאזן מושלם.

* יריבתה הבאה של הפועל ירושלים בליגת האלופות אוסטרוב ניצחה 92:96 את לגיה במסגרת המחזור השמיני בליגה הפולנית. אוסטרוב חולקת את המקום השני בטבלה עם טורון כשהיא במאזן 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully